Golf2_fanatic Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Tror bremsekraftforsterkeren eller hovedsylinderen min har tatt kvelden. Pedalen er stein hard, helt umulig å bremse. Det er vått rundt hovedsylinderen helt inne mot bremsekraftforsterken. Det kommer også en sånn pfffft lyd når eg trykker inn bremsen. Er det bremsekraftforsterken eller hovedsylinderen? Noen som vet? Har en 1.6 motor. Kan eg bruke bremsekraftforsterkeren fra en 1.8 på min? Er det noe forskjell på de? Anders: Om du leser dette her i dag, ta med hovedsylinderen + bremsekraftforsterker på skolen i morgen. Om de du har funker då. Må kjøpe av deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Om du starter motoren menst du holder inne pedalen, gir pedalen etter litt da? Grei måte å funksjonsteste bremsekraftforsterkeren. Det skal heller ikke være noe væske i den, kun vakuum. Må du etterfylle bremsevæske ofte? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2_fanatic Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Bremsekraftforsterkeren var gåen. Har byttet no nettopp. Funker som faen no. Eg byttet til en bremsekraftforsterker fra en 1.8. Det viste seg at staget er ca 1 cm kortere enn på min gamle. Dvs at pedalen står lenger inne, noe som resulterer i at bremsene tar ikke før nesten helt i bånn. Men de griper som faen. Pedalen står litt lenger inne enn den ska, så den når ikke den bryteren som slår av bremselyset. Måtte derfor bygge opp en liten klosse for at bremselyset ska bli brutt. Ellers hadde det lyst hele tiden. Må skaffe meg en forsterker fra en 1.6. Bremsene e skikkelig jalla jalla akkurat no. Noen som vet om staget på bremsekraftforsterkeren e justerbart? Kunne då jusert det litt ut, istedenfor å bytte til en annen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Ang. bremselyset så er det bare å dra ut "pinnen" i bryteren, den er selvjusterende. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg