Gå til innhold

Tråden om min "Cosworth"..

Manuell

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
er stylinga i plastik el glassfiber? tipper glassfiber.. hvertall fangerne dine..

Fronten er i hvert fall i glassfiber. Tror vinga er ekte rs500 faktisk, en som kikka på'n her om dagen som hadde hatt en rs500 før sa den var meget lik... Blir fin denna etter hvert =) Planene er mange og store, en kamerat som har denne nå ;) Er mye fetere real life og med sommerfelger enn på de bildene der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla sondre:D i dag har jeg breisa hardt med sierran:D var å kjørte på en innsjø..hehe dro den heftig breit i 130km/t...KOOOOZ!! blir snart turbo og intercooler på den nå;)

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du holdt ihvertfall hele alværn våken når du spant rundt på isen med det eksosanlegget midt på natta... :o

hehe.. det tror jeg skjedde mere en 1 gang;) ble jo tatt for sladding der er en gang.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla sondre:D i dag har jeg breisa hardt med sierran:D var å kjørte på en innsjø..hehe dro den heftig breit i 130km/t...KOOOOZ!! blir snart turbo og intercooler på den nå;)

Hehe =) Du ække go chris! Blir bra med snurre og ic ja. Endelig godt det tørker på veiene nå :D For din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla.. veit at det ikke er noe problem;) digg sladdebil;)

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neida, er ikke så ille. Men uten var det temmelig drøyt, pussig at du ikke ble stoppet da du kjørte fra Nesodden? :D Jeg var en av de på statoil forresten...

hehe.. da skulle du hørt når man dro på skikkelig.. jeg kjørte en god stund med det sånn jeg :) skremte folk, og hadde det morro:) hver gang jeg sladda ble det jo anmeldt.. ble jo stoppa en gang, men da sto vi stille når de kom så vi sa det hadde vært en m3 der å herja.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge kjørte du uten eksos anlegg egentlig? fikk det til å rødgløde greit i kveld:D

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er i hvert fall i glassfiber. Tror vinga er ekte rs500 faktisk, en som kikka på'n her om dagen som hadde hatt en rs500 før sa den var meget lik... Blir fin denna etter hvert =) Planene er mange og store, en kamerat som har denne nå ;) Er mye fetere real life og med sommerfelger enn på de bildene der...

Vingen er veldig lik, bortsett fra att hele den bakre delen på en orginal rs 500 eller vanlig vingebil vinge er lagd i svart gummi! Tipper hele stylinga er i glassfiber... er hvertfall ikke orginal

* 3 dørs sierra 2,0l (bygges om til vingebil)

Fader turbo du som snurrer, gi oss i dag vårt trykk. Forlat oss våre slitne råder og topppakninger, som vi forlater bryet med sevice. Led oss ikke inn på teknisk kontroll, men fri oss fra TUV og godkjennelser. For ladetrykket og pop-offen er din i all evighet! Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider