Gå til innhold

Video: Noen høydepunker fra 2004, Bergen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Fin oppsummering av 2004, bra kombinasjon av film og stillbilder, synes jeg...

Det var imidlertid et par ting jeg synes du burde forandre på:

- Kutt ut alle klipp som er alt for mørke til at det går ann å se noe spennende (sikter bl.a til det klippet du har av volvoen med neon i grillen, ganske tidlig i filmen, rett før still bildet "mistet lappen.....")

-Sensurer skiltene på bilene (ala Pudding-style :)) spesielt på de som gjør noe onkel ikke er glad i (les: leke på parkeringsplass, burning på vei osv). Stillbildene er det ingen sak å sensurere bilskiltene på, så det er iallefall et must, synes jeg.... ikke sikkert eierne liker å ha bilde av bilene sine med skilt på, liggende på nettet...

Ellers var det et bra tiltak.... stå på...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

-Sensurer skiltene på bilene (ala Pudding-style :)) spesielt på de som gjør noe onkel ikke er glad i (les: leke på parkeringsplass, burning på vei osv).

Skulle bare visst hvor lang tid dette tar ;)

Kommer med orntli kommentar her når jeg har sett gjennom :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra.

Akkurat passe lang - variert innhold - helt passende musikk

Godt innholdsmessig fremdriv.

Litt jalla kvalitet, men det tåler vi fint, også følte jeg at video hadde vært vel så tøfft på slutten med det banetreffet på eikås, men tar man bilder så har man bare bilder ;)

Totalt sett 5 godt brukte minutter.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider