Gå til innhold

Spørreundersøkelse

Ranger emnet

Dodgy

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en artig opplevelse her nå nettopp. Det ringte fra sånn spørreundersøkelsesak og spurte om noen i huset var mellom 18 og 30 år. Jeg sa ja til å svare på noen spørsmål. Damen som var i telefonen spurte først mange vanlige spørsmål om jeg bor i en enebolig eller rekkehus, om hvor mange som bor her og mange flere slike spørsmål. Så fikk jeg spørsmål hvilke sports skomerker jeg kjente til, jeg kan ikke mye om slike ting så jeg svarte umbro, nike og adidas. Så spurte hun damen en hau med spørsmål om jeg hadde sett reklamer for noen av disse skotypene nylig, hvilke jeg helst ville kjøpt, hvilke jeg sist hadde kjøpt osv. Så spør hun hvilke bilmerker jeg kjenner til... jeg la ut i det uendelige. Stopper først en gang og spør om jeg skal si flere. Hun sier ja og jeg fortsetter. først tyske så et par japser, noen italienere, 3 svensker... osv. Så spør jeg igjen om jeg skal slutte, og nå sa hun det var nok. Litt skuffet, fikk ikke en gang begynt på de amerikanske! Hun gadd hverfall ikke spørre flere spørsmål om bilene, som hun hadde gjort med skoene :D.

Skal si det var gøy... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har ringt meg og... bare at jeg fikk en tidligere narkotikamisbruker fra rogaland, som ikke greide snakke skikkelig, snøftet og snakket aaalt for lavt... Så min samtale gikk mest ut på "kallas sko bruge du då? "

"hæ??"

Men ellers en artig undersøkelse... :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider