PoloDude Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Elltho spuete meg hvor jeg har kjøpt de grå skivene til dashen.......men de er orginale.....VW gjør mye rart.....pga hvis jeg har forstått det riktig har ikke alle med CC grå skiver? Men flax for Elltho...jeg fant det tilfeldigvis idag da jeg var på jekt etter noe helt annet........... Gå inn på mhw.de.......så intereior tech.....og så står det fabrikk folie øverst på lista.....Men PS: la siden være på tysk pga på eng ser man ikke modellbetegnelsene som f.eks 6N.....står da bare VW....... Just a tips!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 jeg kjøpte mine på www.funoffer.de Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 :D :D Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg