audi coupe Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 hva er egenlig det tykkeste laget man kan "godta"med sparkel .Kjøpte meg en corrado i sommer som sparkelen hadde sprukket på en hjulbue, laget der den hadde sprukket var ca 3,5mm tykt er det for mye?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 etter MIN mening... ALT for mye! men.... det går jo ann... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 3,5 mm er ikke MYE..... Men en flate som er slipet med P100 eller finer-120-150 og oppover kan det være en mulighet for at det kan slippe, men sprekke.... da har det skjedd en ytre påvirkning eller at det er vibrasjoner eller at det er bulket der. Sliper du med grovft papir skal det henge uansett.... er i allefall mine erfaringer etter å ha jobet med slik i endel år.... Men som profisjonell, så ønsker man jo så lite sparkel som mulig. ;) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hva slags sparkel er den beste? proffgreiene alså? Las en gang at wurth bare var dyrt, og ikke bra nok for proffene. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 det som trolig er årsaken til at det har sprukket er at de har sveiset på en nagle for å dra ut bulken med og ikke greid å få tettet hullet etter den 100%(fukt fra baksiden) kom med innspill i saken så har jeg noe å gå etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg