PetterJacobsen Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15566 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det er en dings vel... :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ok. Da var problemet løst.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjinx Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 mekanikere kaller skike for dingsebomser.. de er ofte svært viktig.. men i dette tilfellet så er det en slags magnetbryter som styrer ladetrykket ditt. kobla til motorstyringa.. kutter vel 0,5 elns.. nå er jeg på dypt vann :o Siter -- Anders - 1990 BMW 525ia x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 This device acts on the Wastegate valve increasing within optimum values the over boost. This value can be changed at any moment by activating a switch: position 0 = normal horsepower; position 1 = medium horsepower; position 2 = maximum horsepower. http://www.castelli-italtec.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.