911ruf Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 gjerde og byhring stinker:)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by 911ruf gjerde og byhring stinker:)hehe Og du har sikkert utrolig mye peiling på hva du prater om! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hva gjelder det denne gangen? Har ikke fått med meg innslaget, så skulle gjerne fått litt mer info... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 snuten mente at det de drev med var ulovlig ... men de slapp straff .. også reklamerte han sharif litt .. ikke mer .. PS: han dumper prisene 1 januar :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article311400.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 ikke snakk i koder da, kan noen forklare meg hvem vi snakker om i hvilken sammenheng og hva det hele dreier seg om? Takk! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by EvenS Og du har sikkert utrolig mye peiling på hva du prater om! Etter det jeg har forstått har vel 911ruf som representerer Big Wheels et nært samarbeid med Sharif. De fører for det meste samme felger til ganske lik pris, så han har nok litt mer peiling på det enn gjennomsnittsmannen... Og en ting til... HEIA SHARIF! :D Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by bjaa ikke snakk i koder da, kan noen forklare meg hvem vi snakker om i hvilken sammenheng og hva det hele dreier seg om? Takk! Kort forklart: -Bridgestone importøren prøvde å presse Sharif til å ha høyere priser enn det han har (dette er ulovlig) -Sharif tok opp dette på lydopptak -Importøren ble anmeldt -Politiet har etter lang etterforskning funnet direktøren for skyldig, men av en eller annen grunn blir saken likevel henlagt. -Sharif blir forbanna pga dette, og svarer med å dumpe prisene sine enda lenger ned... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Kort sagt: SHARIF EIER! Måtte folk som driver prisfiksing brenne i helvete, ettersom Norge er dyrt nok som det er! Det er ikke bare i dekkbransjen hvor bil-Norge blir flådd tror jeg, ettersom jeg ser flere butikker kan operere med sjuke rabatter til kjenninger/andre som igjen beviser at fortjenesten er bare syk i utgangspunktet! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Og alle er så blåøyde at de nekter og tro at det er noe ulovlig med den bedriften. Men herregud, jeg skjønner jævla godt at folk handler felg\dekk der, er jo mange lapper og spare. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Go Sharif! :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by EvenS Og du har sikkert utrolig mye peiling på hva du prater om! jeg kan garantere deg 100% SIKKERT AT JEG VET DET,tommy ringte senest i går å fortalte om at d kom på tv..menmen..tro hva du vil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by bmw-bergen Etter det jeg har forstått har vel 911ruf som representerer Big Wheels et nært samarbeid med Sharif. De fører for det meste samme felger til ganske lik pris, så han har nok litt mer peiling på det enn gjennomsnittsmannen... Og en ting til... HEIA SHARIF! :D stemmer nok det:)og en annen ting,det er jo store pengesterke konsern som fsk gjerde og byhring som gjør bilhobbyen i norge dyyyr...tyne ut mest mulig fortjeneste...synes folk burde være glad for det tommy har gjort...alle vil vel ha billige dekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by EvenS Og alle er så blåøyde at de nekter og tro at det er noe ulovlig med den bedriften. Men herregud, jeg skjønner jævla godt at folk handler felg\dekk der, er jo mange lapper og spare. og hva er det ulovlige da??kom med noe konkret du istedet eller så er det best å holde kjeft i saker man ikke vet noe om. hva du har hørt av rykter vet ikke jeg,men jeg vet fakta. hadde du jobbe like mye som tommy,moohsen og gamlefar,så hadde kansje skjønt at arbeid lønner seg tilslutt....men til du har noe konkret.....hold ryktene for deg selv...men ser jo du er dekkomlegger...så det forklarer vel litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Men helt sikker kan man jo aldri være.. uansett har han en bra oppskrift for å gjøre ting så billig som mulig. han lar familien jobbe der (litt svart og sånt kanskje, lite lønn, osv, slik at LO sikkert ikke er heeelt fornøyd;) han har butikken sin et jævla TELT, såklart det blir billigere enn å investere i fancy lokaler som ligger sentralt, og han satser på volum, ikke nødvendigvis på service. Helt genialt spør du meg. han gjør også STORE innkjøp, og driver parallellimport. Enkel og genial oppskrift for å fucke opp offisielle importerer, og få masse kunder, og tjene enda mer penger;) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg