oddi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Frank S. de som er mest nysgjerrige kan jo bare sjekke regnskapet hans selv! I Regnskapsloven §8-1 Står det at årsregnskapet, årsberetningen og revisjonsberetningen er offentlige. Enhver kan gjøre seg kjent med innholdet i dokumentene hos den regnskapspliktige eller hos regnskapsregisteret. Hadde eksamen i finansregnskap på fredag:D Mener å huske at jeg leste i Dagens Næringsliv at ingen revisorer hadde funnet noe skummelheter i regnskapet til sharif heller. Så hvis det er noe uhumskheter i hans regnskap, er han isåfall jævli flink til å skjule det;) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by Frank S. de som er mest nysgjerrige kan jo bare sjekke regnskapet hans selv! I Regnskapsloven §8-1 Står det at årsregnskapet, årsberetningen og revisjonsberetningen er offentlige. Enhver kan gjøre seg kjent med innholdet i dokumentene hos den regnskapspliktige eller hos regnskapsregisteret. Hadde eksamen i finansregnskap på fredag:D jepp,og gjør man det ser man at det er fullt mulig å tjene penger på billige dekk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by EvenS Og alle er så blåøyde at de nekter og tro at det er noe ulovlig med den bedriften. Men herregud, jeg skjønner jævla godt at folk handler felg\dekk der, er jo mange lapper og spare. Hva har du imot Shariff a? er du en av de som liker å ri hest i utmark og ta deg en sykkeltur? Ikke sleng dritt om Shariff bare fordi du ikke liker dem sitt "utseende" trenger ikke slike folk i denne posten her? Skal innom Shariff å kjøpe meg nye dekk og felger til nyåret. er vel ingen grunn til å la være? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by 911ruf jepp,og gjør man det ser man at det er fullt mulig å tjene penger på billige dekk;) Jepp, er noen som skjønner det at det ligger penger i å selge stort til mindre fortjeneste enn lite til stort fortjeneste, leste i denne posten her at det var noen som hadde noe i mot Shariff og sier at de jukser med regnskapet. Fy Fy Fy, gå hjem og vugg. HVis de gutta der kødder med regnskapet så hadde det blitt oppdaget med engang. La nå gutta få tjene sine penger ved å være billigst i Norge og hvis dere ikke liker det så kjøp dekk på CI dekkservice på Økern, Er vel litt merkelig at de tilbyr alle sine kunder 50%??? men det er det ingen som legger merke til? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by 911ruf får ikke tommy tid til å hjelpe deg..er det å ringe hit,så får du di sendt på dagen til samme pris:) Dette skal jeg huske ;) Kjøpte noen ASA DM3 av Sharif for ca 1,5 år siden (tror jeg det var, hehe :rolleyes: ), men det tok 3 uker før han "husket" å sende de... Men hvis du møter opp, er det visst ingenting å si på service... Du derimot, vil mest sannsynlig få en telefon fra meg til våren.... ny bil i boks, og nye felger må til, hvis pengene strekker til :) Har du sjekket PM forresten? Originally posted by EvenS Jeg jobber i ei av dekksjappene Gjerde og Byring eier, så ingen av oss er vel spesielt objektive Men jeg er sikker på at før eller siden så dukker det opp noe snusk, men folk får tro hva dem vil Du min venn... jeg forstår deg... De betaler lønningen din, du er nødt å forsvare de! Ikke din feil... Men la meg forklare en ting... Når f.eks Dekkmann her i Bergen har så mange ansatte at halvparten bare står og tar en røyk, eller sipper på Cola, er det klart de må ha blodpriser på alt av dekk og felg. I tillegg må de jo ut med MANGE penger til reklame osv, noe Sharif slipper. Han får gratis reklame og PR via sine konkurrenter, så sånn sett retter vi en takk til alle konkurrentene til Sharif. :cool: Og en ting jeg bare vil si. Noe som gjelder for meg personlig... La oss anta at det er noe snusk i regnskapene til Sharif (noe jeg IKKE antyder at det er i virkeligheten) og at han f.eks betaler for lite skatt... Min tanke blir da: OG SÅ DA? Jeg får akkurat samme varen til mye bedre pris. KLART jeg velger Sharif. Han kjører en stil som gir en vinn-vinn-situasjon. Han tjener penger, og jeg betaler mindre for varene. Jeg vil utvide mitt heiarop til å gjelde BÅDE Sharif og Big Wheels: HEIA SHARIF OG BIG WHEELS! ...så dristig er jeg :eek: :D Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Er det ikke snakk om dekkbutikkene snart må ha den berømte godkjenningen for å drive dekkverksted (offentlig godkjent dekkverksted) på lik linje som bilverksted har? Da med folk som har godkjent fagbrev osv..? Faren er sensor på fagprøver for dekkomlegger/osv og han nevnte noe om dette - og jeg får ikke bekreftet det siden jeg ikke gidder å ringe for å sjekke det nå kl. halv elve. :) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by bmw-bergen Du min venn... jeg forstår deg... De betaler lønningen din, du er nødt å forsvare de! Ikke din feil... Men la meg forklare en ting... Når f.eks Dekkmann her i Bergen har så mange ansatte at halvparten bare står og tar en røyk, eller sipper på Cola, er det klart de må ha blodpriser på alt av dekk og felg. I tillegg må de jo ut med MANGE penger til reklame osv, noe Sharif slipper. Han får gratis reklame og PR via sine konkurrenter, så sånn sett retter vi en takk til alle konkurrentene til Sharif. :cool: Og en ting jeg bare vil si. Noe som gjelder for meg personlig... La oss anta at det er noe snusk i regnskapene til Sharif (noe jeg IKKE antyder at det er i virkeligheten) og at han f.eks betaler for lite skatt... Min tanke blir da: OG SÅ DA? Jeg får akkurat samme varen til mye bedre pris. KLART jeg velger Sharif. Han kjører en stil som gir en vinn-vinn-situasjon. Han tjener penger, og jeg betaler mindre for varene. Jeg vil utvide mitt heiarop til å gjelde BÅDE Sharif og Big Wheels: HEIA SHARIF OG BIG WHEELS! ...så dristig er jeg :eek: :D heheh,takketakk,sjekk pm nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by TomasK Er det ikke snakk om dekkbutikkene snart må ha den berømte godkjenningen for å drive dekkverksted (offentlig godkjent dekkverksted) på lik linje som bilverksted har? Da med folk som har godkjent fagbrev osv..? Faren er sensor på fagprøver for dekkomlegger/osv og han nevnte noe om dette - og jeg får ikke bekreftet det siden jeg ikke gidder å ringe for å sjekke det nå kl. halv elve. :) verkstedet må være godkjent av biltilsynet for å kunne legge om dekk nå,men ingen krav til dekkomleggerne ennå ihvertfall..men med staten vet man jo aldri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Forresten, denne kjent for dere? ©viper Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by viper Forresten, denne kjent for dere? ©viper dæven,gamlebilen min jo:)))hvor i landet er det den befinner seg nå da:)??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by 911ruf verkstedet må være godkjent av biltilsynet for å kunne legge om dekk nå,men ingen krav til dekkomleggerne ennå ihvertfall..men med staten vet man jo aldri Hm.. tror ikke de heller trenger det gitt. Dvs det finnes ikke noe krav per i dag på at man må ha fagprøve innen dekkarbeid for å drive/jobbe på dekkversted, men det er altså snakk om at dette skal komme. Ser dog innen grunn til at det ikke skal komme egentlig, spesielt ikke når man jobber med lastebildekk osv. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by bmw-bergen Kort forklart: -Bridgestone importøren prøvde å presse Sharif til å ha høyere priser enn det han har (dette er ulovlig) -Sharif tok opp dette på lydopptak -Importøren ble anmeldt -Politiet har etter lang etterforskning funnet direktøren for skyldig, men av en eller annen grunn blir saken likevel henlagt. -Sharif blir forbanna pga dette, og svarer med å dumpe prisene sine enda lenger ned... HVOR FINNER VI SHARIF??? høres ut som er likanes kar ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Sharif finner du på Skedsmokorset i det geniale teltet hans! Er vel i et industrifelt, men husker ikke helt hva det heter sånn med det første... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Dem som forsvarer dekkprisene til dem som står utenfor shariff's foretnings idee, burde prøve å pisse opp ned. Det er like smart. Eller for den slags skyld tørke seg i ræva for man driter. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 I begynnelsen av sommern kjøpte jeg felger og dekk hos sharif, topp service, bra pris og raskt levert :) 3 uker senere blir dekk og felg stjålet.. samme dag stikker jeg opp til sharif og forteller dette, han blåser ut en salve om kjipe tyver, slår av en spøk om bra for han, han tjener spenn :P hehe men tingen er at de felgene jeg kjøpte hadde han ikke inne.. men tommy tar telefonen, ringer land og strand, halvtime senere; han har fikset dem.. får dem levert med express om 3 timer.. :D 3,5 time senere, jeg har dekk og felg på bilen min igjen! Topp Serivce og bra priser! Stå på sharif! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg