911ruf Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by prizma HVOR FINNER VI SHARIF??? høres ut som er likanes kar ;) bøler industriområde på skedsmo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lionstar Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Tror at han ga meg 40 kr i rabatt uten at jeg ba om det fordi jeg hadde ventet så lenge, mener felgene kostet 8990, men at han slo inn 8950! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Lionstar Tror at han ga meg 40 kr i rabatt uten at jeg ba om det fordi jeg hadde ventet så lenge, mener felgene kostet 8990, men at han slo inn 8950! Ryktene sier at hvis du forteller ham at du er kommet langveisfra for å kjøpe felger fra han, får du "special price for you"! :) Ikke vet jeg om det stemmer.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by bmw-bergen Ryktene sier at hvis du forteller ham at du er kommet langveisfra for å kjøpe felger fra han, får du "special price for you"! :) Ikke vet jeg om det stemmer.... har spescial pris i kr-sund oxo..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 8,5x19 med 235/35 dekk - 13.000kr 8,5x19 med 235/35 dekk - 14.000kr TUSEN TAKK TIL SHARIFF, OG ER SÅ JÆVLIG GLAD FOR AT HAN FINNES!!!!!!!!!!!! Hadde det ikke vært for han, så måtte jeg vel nøyd meg med noen 8x17 pyse felger med regumierte dekk - for det er alt jeg hadde hatt råd til hos de andre sjappene her i landet. Shariff fortjener alle kundene han får + en stor klem for å være så sinnsykt konge med konge lave priser!!! Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by vagen 8,5x19 med 235/35 dekk - 13.000kr 8,5x19 med 235/35 dekk - 14.000kr TUSEN TAKK TIL SHARIFF, OG ER SÅ JÆVLIG GLAD FOR AT HAN FINNES!!!!!!!!!!!! Hadde det ikke vært for han, så måtte jeg vel nøyd meg med noen 8x17 pyse felger med regumierte dekk - for det er alt jeg hadde hatt råd til hos de andre sjappene her i landet. Shariff fortjener alle kundene han får + en stor klem for å være så sinnsykt konge med konge lave priser!!! samme pris som til oss...feit farge på golfen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg