Gå til innhold

BMW e30 kjøpes!

Ranger emnet

Peer

Anbefalte innlegg

Har en 83 mod 320 stående.Bilen er breddet i stål.Diskre å fint,ikke noe ascona med melkekasser på!!!Det står i en nyere motor.8.5x17 azev a.recaro,senket,soltak.Komplett rieger gts kit.den er stygg i lakken.bilen er bygget noen år tilbake så karoseriet trenger også litt omsorg.bra teknisk å nylig eu ok.selges 35000 som den står.gromm bil,men trenger litt pågangsmot da den er litt sliten i karroseri å lakk...hvis det er intr så |er det bare å ta kontakt på 99599906.:D bilen står i trlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Sorry, men 35000 for en 83 320i blir litt mye! Får kanskje tak i en 320 til 6000,- Men da må jo såklart det meste byttes og litt rust sveising...

den er ok:D står bare i garasjen alikevell å venter til jeg får tid.men om det er dyrt eller ikke kan envel alltids diskutere.rieger plastikken koster vel 15000(tror jeg)så kommer azev a felgene,de er ikke akkurat|billig.så har du ting som effektannlegg,senking,færdig euok.........83 mod er vel bare på papiret.motoren er vel 87 tror jeg.så var det breddinga av karrosetiet da...koster vel ikke så mye penger da.men tid!.................men skal ikke lage nå diskusjon av dette.du skulle ha et billigere prosjekt å det er jo en ærlig sak.;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt deg og få igjen alt du har kostet på den?

Dessverre fungere det ikke sånn!

En 320 som er stygg i lakken fra 1983 er vel ikke så høytprisen uansett hvor mye plastikk man hiver på den!

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VaileNt^

Har du tenkt deg og få igjen alt du har kostet på den?

Dessverre fungere det ikke sånn!

En 320 som er stygg i lakken fra 1983 er vel ikke så høytprisen uansett hvor mye plastikk man hiver på den!

Hallo!!!!prøvde bare å gi mannen et hint om hva det koster koster å bygge bil!har du ikke noe posivt å komme med så kan du jo finne på noe annet å hakke på.du har tydeligvis ikke peiling på hva det koster å byggebil.er vel uvesentlig hvilken årsmodell det er bygget på...så lenge det er en e30!!hadde bilen vært orginal så hadde det vært noe annet...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RÆSERBIL SJÅFØR!!

Hallo!!!!prøvde bare å gi mannen et hint om hva det koster koster å bygge bil!har du ikke noe posivt å komme med så kan du jo finne på noe annet å hakke på.du har tydeligvis ikke peiling på hva det koster å byggebil.er vel uvesentlig hvilken årsmodell det er bygget på...så lenge det er en e30!!hadde bilen vært orginal så hadde det vært noe annet...

Hei.

Uansett, man kan ikke regne med og få igjen hver eneste krone av det man koster på bil.

Enkelt og greit.

Og iallefall ikke litt plastikk.

Posten du postet om bilen din blir jo nærmest en skrytepost av hvor mye som er kostet på bilen din!

Som du ser så syntes "Peer" at 35 000,- for bilen din også hørtes litt drøyt ut.

Bil prosjektet er som regel en hobby, at folk skal betale i dyre dommer for tiden du bruker blir jo litt dumt, men selvsagt, sier ikke at man ikke får igjen for det man gjør.

Men nå lar vi dette være, offtopic er ikke lovlig ;)

Lykke til med bilkjøpet "Peer"

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VaileNt^

Hei.

Uansett, man kan ikke regne med og få igjen hver eneste krone av det man koster på bil.

Enkelt og greit.

Og iallefall ikke litt plastikk.

Posten du postet om bilen din blir jo nærmest en skrytepost av hvor mye som er kostet på bilen din!

Som du ser så syntes "Peer" at 35 000,- for bilen din også hørtes litt drøyt ut.

Bil prosjektet er som regel en hobby, at folk skal betale i dyre dommer for tiden du bruker blir jo litt dumt, men selvsagt, sier ikke at man ikke får igjen for det man gjør.

Men nå lar vi dette være, offtopic er ikke lovlig ;)

Lykke til med bilkjøpet "Peer"

TTakk....en leksjon i bilsalg trenger jeg jo tydeligvis!har jo bare drevet å solgt biler i 10 år!;) da fårn stå i garasjen litt til da.....God jul alle sammenhapyhappy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RÆSERBIL SJÅFØR!!

TTakk....en leksjon i bilsalg trenger jeg jo tydeligvis!har jo bare drevet å solgt biler i 10 år!;) da fårn stå i garasjen litt til da.....God jul alle sammenhapyhappy

Haugs bilsalg? :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Det at du har kledd bilen din med GTS kittet gjør bare at jeg får mindre lyst på den.. Ikke vondt ment, men GTS fangerene går jo utenfor selve karrosseriet på bilen... Hiv av det og gi meg en god pris da ;)

så var det den breddinga da...er enig i at hvis man klasker på et slikt kit på en helt vanlig e30 så blir det for vulgert ja. prisen blir stående den;) skal altids hive ut et par bilder til våren når jeg forhåpentligvis har fått ånden over meg,så blir det kanskje nå oppusing!!zzzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider