RoBeRt0 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Heisann ! skal ha oppkjøring nå snart , har hørt at man får 1 av 20 tekniske spørsmål , som foreksempel , hva dybde skal ma ha i dekka minimun på vinter og sommer , noen som har flere spørsmål på lager ? hadde vært fint å vite noen , så jeg vet hva jeg skal kunne Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg fikk hele lista av kjørelæreren min. Spør læreren din du også ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by RoBeRt0 Heisann ! skal ha oppkjøring nå snart , har hørt at man får 1 av 20 tekniske spørsmål , som foreksempel , hva dybde skal ma ha i dekka minimun på vinter og sommer , noen som har flere spørsmål på lager ? hadde vært fint å vite noen , så jeg vet hva jeg skal kunne det har gått en lik tråd om dette på forumet før. bruk søk-funksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 litt vanskelig å søke om akkurat sånn , hva mener du jeg skal søke på da :) ? edit : fant det jeg ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by RoBeRt0 litt vanskelig å søke om akkurat sånn , hva mener du jeg skal søke på da :) ? edit : fant det jeg ! Dele det med oss andre, slik at alle slipper å søke? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by C0bra Dele det med oss andre, slik at alle slipper å søke? Helt enig! :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg brukte ca 7 sekunder på norges mest geniale bilforum, kjent som http://www.bilforumet.net kall meg gjerne best :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=34771&highlight=tekniske+sp%F8rsm%E5l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg