Nedi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 på torsdag får jeg nye bilen min, 81modell (like gammel som meg), sølvgrå med krom på de små fangerene, blått interiør, bilen har gått 55tusen (eller noe i den duren) og skal se meget bra ut, så ihvertfall strøken ut når jeg så den i sommer. Kommer masse bilder når jeg har fått den !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 høres kanon ut, gleder meg til bilder. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 få opp noen bilder av verdens kuleste bil :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 bilen er hentet og betalt, sjukt strøkent interiør, ser ikke ut som om noen har sittet i baksetene, betalte en latterlig sum for bilen, fikk 8nye dekk og full tank :D Bilder kommer plutselig! btw: har noen noe info om hvor man får tak i kromdeler til bilen? tenker da på: krom viskere, nye pakningslister vinduer, de bittesmå fangerene osv ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sifpilsen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Grattis, ser du er like gammel som meg, har en jevngammel golf 1 gti jeg også ;) Si i fra om du har fin svart frontfanger og ikke skal ha den lenger, min har stygge hull etter gamle bøtter.. Siter x-'91 Mazda Mx5 1.6 x-'81 Golf 1 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by sifpilsen Grattis, ser du er like gammel som meg, har en jevngammel golf 1 gti jeg også ;) Si i fra om du har fin svart frontfanger og ikke skal ha den lenger, min har stygge hull etter gamle bøtter.. ser du etter liten plastfanger så har jeg en liggende.... på http://www.volkswarenhaus.de selger de nye kromfangere... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Nedi på torsdag får jeg nye bilen min, 81modell (like gammel som meg), sølvgrå med krom på de små fangerene, blått interiør, bilen har gått 55tusen (eller noe i den duren) og skal se meget bra ut, så ihvertfall strøken ut når jeg så den i sommer. Kommer masse bilder når jeg har fått den !! Er det en 81 mod så har den ikke små fangere i chrome orginalt... Kun levert fra til 78 det Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 men, de passer vell fordet om selv om de ikke er originalt montert ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 det var originalmontert plastfangere på min, kromfangerne passet rett inn, eneste som er litt dumt er de plastgreiene som er satt inn i fram og bakskjermer for å holde plasten oppe ..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 her er bildene av bilen:D lite synsbedrag med bildet her, ser ut som om det er en lang bulk i døren men det er det ikke....merkelig sånn vil jeg at den skal se ut med tiden: mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Nedi men, de passer vell fordet om selv om de ikke er originalt montert ?? Sorry missforstod... trodde du skrev at den hadde små chromefangere.De fleste omtaler små fanger på golf 1 som de som var fra 74-78 i svart el chrome Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 ah, ok...SMÅ fangere blir bestilit i løpet av vinteren fra volkswarenhaus.de, takk til henning! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Nedi sånn vil jeg at den skal se ut med tiden: [/b] hehe det blir nok vanskelig, med mindre du sveiser mye... :P tenkte på bakdørene.. hehe-- tror det kommer til å bli bra, lykke til! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 det hadde vært jobben sin det!! tenker jeg skal holde meg til to dører ja! hehe:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Planer om å skifte motor??....Utifra bildene ser det ut som en 1.1L motor..Stemmer det??Kunne vært innteresert i den hvis du skal bytte.. Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg