Gå til innhold

81golf

Ranger emnet

Nedi

Anbefalte innlegg

på torsdag får jeg nye bilen min,

81modell (like gammel som meg), sølvgrå med krom på de små fangerene, blått interiør, bilen har gått 55tusen (eller noe i den duren) og skal se meget bra ut, så ihvertfall strøken ut når jeg så den i sommer.

Kommer masse bilder når jeg har fått den !!

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er hentet og betalt, sjukt strøkent interiør, ser ikke ut som om noen har sittet i baksetene, betalte en latterlig sum for bilen, fikk 8nye dekk og full tank :D

Bilder kommer plutselig!

btw: har noen noe info om hvor man får tak i kromdeler til bilen?

tenker da på: krom viskere, nye pakningslister vinduer, de bittesmå fangerene osv ?

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sifpilsen

Grattis, ser du er like gammel som meg, har en jevngammel golf 1 gti jeg også ;) Si i fra om du har fin svart frontfanger og ikke skal ha den lenger, min har stygge hull etter gamle bøtter..

ser du etter liten plastfanger så har jeg en liggende....

http://www.volkswarenhaus.de selger de nye kromfangere...

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nedi

på torsdag får jeg nye bilen min,

81modell (like gammel som meg), sølvgrå med krom på de små fangerene, blått interiør, bilen har gått 55tusen (eller noe i den duren) og skal se meget bra ut, så ihvertfall strøken ut når jeg så den i sommer.

Kommer masse bilder når jeg har fått den !!

Er det en 81 mod så har den ikke små fangere i chrome orginalt...

Kun levert fra til 78 det

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider