stianhansen Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg trenger hjelp.....igjen. Jeg har nå montert kompressoren(en sentrifugalkompressor, Paxton) og startet bilen(86mod Camaro Z28) og alt funker fint, har fortsatt ikke kjørt den me kompressoren, men alt funker fint når den står stille iallefall. Men jeg har et problem. Motoren får altfor mye bensin. Luftmengdemåleren står imellom kompressoren og innsuget. Dermed kommer det utrolige mengder med luft gjennom måleren som sørger for at det blir pøset utrolige mengder med bensin inni motoren og det stinker bensin av eksosen fordi bilen ikke klarer å forbrenne all bensinen. Hva skal jeg gjøre? Stian M Hansen http://www.team-htr.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Nå vet ikke jeg hvordan en sånn paxton sak ser ut, men hva med å sette luftmengdemåleren før kompressoren? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jepp.De luftmengdemålerne der (Oppvarmet platinatråd) Trenger jevn luft uten turbulens for å fungere skikkelig.Bør absolutt monteres før kompressoren.Sjekk også at du ikke har feil på en tempsensor Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 finnes vel en bruksanvisning?eller så er det bare å finne firmaet på nettet og sende en mail så får du svar.... er blitt gjort sav en kompis, men han hadde den på forgassermotor..... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg