Gå til innhold

Vis oss DIN Golf

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Bilen min:

fremdeles ingen forandringer, men delene ruller inn :D

92 mod. 1.8i GL rulla 234 000 nå.

7355_51_big.jpg

7355_71_big.jpg

7355_10_big.jpg

møkka bilder også, får ta noen nye når jeg får stikki av med kameraet til dama.

planer for bilen er mange... kommer til å holde på i endel år sikkert, spesielt med min økonomi :rolleyes:

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei det vart ikke til at jeg skulle selge den,jeg kan og klarer ikke å kvitte meg med den enda,sjela mi ligger i bilen og den er så satans nydelig om sommeren.Vekker MYE oppmerksomhet å :P

Fikk mange sms,mail og tlf'er men ingen hadde liksom penger og slikt så da tenkte jeg det at jeg liksom bare beholder den og fulfører mine prosjekter. Det er gøy da!!

Hvorfor lakken er så blank..... hhmmmmm???? nei si det du... hehe

tro det eller ei men faktisk så svamp vasker jeg sjeldent bilen.Jobber på bilverksted og der har vi egen vaskehall (selvsagt),bruker den såpa vi har der,(Husker ikke merke)og varmtvann steamer den overalt. Etter det tørker jeg den godt like godt utv som innv. Gjerne 2 ganger med et stort pusseskin som suger godt. Kan jo forøvrig si at jeg har en kompis som driver med teflon (ikke tectyl) behandling og han E R D Y K T I G!!!!

Teflon er nesten som pollering men holder mye lenger og beskytter lakken bedre.En bil må som regel polleres 2-4 ganger i året(avhengig av fargen selvsagt) mens med teflon holder det med en gang i året..

Med den rette vinkelen på en solskinns dag får jeg masse "bling bling" stjerner på bildene som på det første bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motor kjører du med Rayander?

Ellers big shoutout for en spesiell fin bil! :) Har sett den selv på treff, men ikke på kloss hold dessverre...men får kanskje gjort det i år håper jeg;)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Hva slags motor kjører du med Rayander?

Ellers big shoutout for en spesiell fin bil! :) Har sett den selv på treff, men ikke på kloss hold dessverre...men får kanskje gjort det i år håper jeg;)

Det er nok ingen "racer" desverre da det er en 1.8i,men det går da greit nok til mitt formål,nemlig fine cruise turer og slikt.Med de "bra" veiene vi har i norge og de "sinnsyke" fartsgrensene vi har har jeg liksom ikke prioritert motor. Akk her har jeg på en måte prioritert utseende og innterriør kommer i vinter og el ruter osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

40/40 senk eller 60/60 =?

men en ting jeg lurer på..hehe hvordan får du jekka opp bilen?

Bilen har 60/60 senking. Den ser noe høy ut foran men det er fordi jeg har lagd justering av camber vinkel slik at dekkene ikke slites så fort.Kjørte 2 mnd og slet ut fram dekka så fort,men når jeg da trakk ut camberen ble det naturlig litt høyere foran,men heller det enn flere tusen i dekk på et par måneder.

Bilen er et helvette å få jekka opp.På jobben der jeg driver kommer jeg ikke inn på en 2 søyla bukk.Derrimot må jeg opp på en 4 søyla bukk,for å komme opp på denne må jeg bygge ut/forlenge kjørerampene på den.Da kommer jeg så vidt opp og fangere/skjørt subber så vidt nedi. Ellers når jeg da har kommet oppå bruker jeg vanlig travers jekk på 4 søyler bukken.

Hjemme i garasjen min klare jeg så vidt å lure en vanlig 2 tonns jekk under skjørte,der det er høyest under ved døra,(etter at jeg har kjørt oppå noen klosser).Når jeg da jekker så går begge hjula på den siden jeg jekker opp i lufta. Det er fordi bilen er såpass stiv. Men det er veldig tungt på kanalen så jeg prøver å ungå å løfte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider