Kehsi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 hallo! tenkte jeg måtte prøve å lage denne aston martinen litt sintere.. så jeg lagde et bodykit på den. alt er brusha untatt IC og felgene.. org. chop. chop2. kommentarer?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Det er er sykt bra. Fortsett slik:) Er ikke helt sikker, men kanskje scoopet/luftinntaket på panseret er litt kjevt. Det er det eneste jeg kan se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Ikke så veldig fan av vinga, men ellers var den jævlig nice :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 dette var rått! og forresten jeg syntes vingen var bare :eek: hehe fete felger, bra mod men hvor lang tid brukte du på det her? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 den der var FEET:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 nice! vingen kledde bilen. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by L-Jay dette var rått! og forresten jeg syntes vingen var bare :eek: hehe fete felger, bra mod men hvor lang tid brukte du på det her? tja.. brukte vel 2-3 dager... satt selvsagt ikke i 72 timer i strekk, men det gikk noen timer. det skal jeg innrømme.. takk for kommentarene forresten.. det kommer en versjon uten IC og vinge...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 OG der var versjonen uten IC og vinge klar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Uten IC, men med rørene?:rolleyes: ;) Fet denne..du kan kanskje fjerne blinklyset? syns det ødela litt... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Syntes den ble pen uten vinge :) Forøvrig hvis du skal fjerne IC'en så burde du fjerne røra som går til den også :D (ikke at ic'en ikke passa inn :) ) edit: too late Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 feeet keshi!! nydelig brush det der, men synes det er noe feil med breddingen, helt øverst der imot "bakvinduet". fangeren var drit fet, felgene er fete, liker vingen!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 haha... gescheiznung..... glemte å fjerne røret.. om 5 min er det fikset.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 jeg syntes begge moddene dine var bareså råe! det er bare sykt hvor god man kan brushe! den ble mye kulere med blå farge ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 You're GOOD !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 farlig fin bil! Dette er bra saker! - KEEP ON! - min mening fetest med vingen ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg