johnieboy Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 hei.. jeg har sett noen golf 2ere med instrumenter i midtkonsollen.. er det en spesiell type midt konsoll?? er veldig interesert i en sånn.. trenger ikke ha instrumenter.. hvor mye må jeg ut med for en sånn og hvor kan man få tak i disse? hvis noen har en som de vil selge eller bytte i en vanlig midtkonsoll hvis det er av interesse så si i fra!! pm meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Det er Votex konsollen, du finner nok masse om den om du søker. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnieboy Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ok... takker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg