Bead-lock Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 eh... Beholde orginal tanken???? Tull! Den orginale veier sikkert 25 killo? mens en fuel cell veier 5-6 kilo....! mindre vekt gir resultater!!!! men den må være med skum..... så ikke bensin plasker rundt baki når du sladder rundt på banen...:D Flytte vekt! Klart det er en fordel... FORDdel?:D å få flyttet f.eks batteriet lengst baki bilen... hvertfall på den som ottesen har, for den veier sansynligvis Masse kilo i nesa og er langt ifra 50/50 vektfordeling... men det opptimale er jo å ha alle tunge ting i senter av bilen,50/50 og lengst mulig neddat veien.... ikke sant?? exstratank i motorrommet??? kanskje ikke på amerikabiler med forgasser ... problemer med for lite bensintrykk?? da kjøper man bare en pumpe som gir mere!:D å med å montere fuel cellen riktig så får man jo røruttakene ut bakover¨så da vil jo bensin automatisk bli trykket inn i røret!;) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 ang vektfordeling... tenk litt Porsche 944.. girkassen bak... kanskje det hadde vært mulig å få til noe i den duren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by mantusmorduk ang vektfordeling... tenk litt Porsche 944.. girkassen bak... kanskje det hadde vært mulig å få til noe i den duren? Åssen skal jeg få til det da ? ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 bruke kassen til en bil som har kassen bak... kommer ikke på noen andre merker enn Porsche i farten da.. men kanskje det er verd å sjekke ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by mantusmorduk bruke kassen til en bil som har kassen bak... kommer ikke på noen andre merker enn Porsche i farten da.. men kanskje det er verd å sjekke ut.. Men kjære deg, da må jeg jo ha motoren bak da.... er ikke visst i sjekke det engang, fordi det lar seg ikke gjøre, iallefall til under MYE penger.... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 hehe.... ikke sånn jeg mener... tenker ikke på 911 jeg nå... 944... stor forskjell... 924/944/968 har alle girkassen bak... og motoren framme... hva med å sjekke opp i å bruke kassen fra en 968 turbo eller noe? tror nok de skal tåle litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by mantusmorduk hehe.... ikke sånn jeg mener... tenker ikke på 911 jeg nå... 944... stor forskjell... 924/944/968 har alle girkassen bak... og motoren framme... hva med å sjekke opp i å bruke kassen fra en 968 turbo eller noe? tror nok de skal tåle litt... Åssen får man gira da ? og hva definerer du som å tåle mye ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 man girer som vanlig... eller er farktisk tiptronic på de kassene.. men uansett.. nøyaktig hvordan det systemet er bygget opp vet jeg ikke... http://www.porsche-club-norge.no ta en titt der.. der får du mer info ang dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by mantusmorduk man girer som vanlig... eller er farktisk tiptronic på de kassene.. men uansett.. nøyaktig hvordan det systemet er bygget opp vet jeg ikke... http://www.porsche-club-norge.no ta en titt der.. der får du mer info ang dette.. ja,automat ja.... fungerer dårlig dette du. Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hehe, Volvo 340 har også girkassa bak, bruk den du:rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by nissan s13 Hehe, Volvo 340 har også girkassa bak, bruk den du:rolleyes: hehe...hadde vært noe, har den remdrift som 343'n eller ? Valumatic eller hva det heter....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Ottesen hehe...hadde vært noe, har den remdrift som 343'n eller ? Valumatic eller hva det heter....:D Ja, så kunne du hatt en streamer med Mustang Variomatic i frontruta, da hadde du blitt sjef på stripa:cool: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by nissan s13 Ja, så kunne du hatt en streamer med Mustang Variomatic i frontruta, da hadde du blitt sjef på stripa:cool: hehe....hadde vært moro å testet den kasse, tror ikke den hadde holdt utav garasjen engang... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by mantusmorduk bruke kassen til en bil som har kassen bak... kommer ikke på noen andre merker enn Porsche i farten da.. men kanskje det er verd å sjekke ut.. Alfa har også brukt det... Ble ikke den beste overføringen da... :op Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Kjenner vi amcar historien vår???? Corvette C-5 Har girkassen bak ved bakaxselen.... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.