Gå til innhold

Bilforumet.net treff på vålerbanen! Kommer du?

Ranger emnet

Marius

Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?  

153 stemmer

1. 1. Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?

• Ja jeg vil kjøre på banen
      83
    • Ja jeg vil se på
      60
    • Nei jeg kommer ikke
      12

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by turbothomas

Egentlig ingen fare.

Alle som skal kjøre må vel meldes på i forkant, og dermed kan en også regulere antallet. Kan fint ha 60-70 biler til kjøring uten at det blir særlige problemer, sålenge en har bra orden på pit`en.

Regner med også dette arr. havnet under "kjørekurs" og ikke åpent arrangement/stevne Marius? -dermed spes. regler....

helt riktig... Det blir ikke noe arrangement! Det blir treff for de som kjører, men vi nekter ikke folk å se på ;)

Får masse gode tips av Henning fra klubben deres om hvordan ting med pit osv bør gjøres så dette bør gå bra ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

helt riktig... Det blir ikke noe arrangement! Det blir treff for de som kjører, men vi nekter ikke folk å se på ;)

Får masse gode tips av Henning fra klubben deres om hvordan ting med pit osv bør gjøres så dette bør gå bra ;)

Og kommer du på kjørekurset vårt skal du få skoleeksempelet på organisering! ;) (-håper vi!) Da har dere noe å bryne dere på....

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Jeg kommer og jeg skal kjøre rævva av Eirikoo :D:D

Bare sørg for at de ikke våger å kjegle ned langsidene slik de har prøvd på et par ganger. Sykkelsjikanen er greit at vi bruker, den har faktisk noe for seg.

:)

Jasså du.. vi får se! :D

Enig med deg med kjegler, men MC-sjikane er et fett for meg. Liker bedre å kjøre uten mc-sjikane da, da kan man sammenligne rundetider med de store gutta.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh... Henningl og turbothomas.... er ikke det samme gjengen som stod for Japsetreffet i fjor ? :D Hehe....... Husk og grav frem trådene som kom i etterkant av det treffet da :D Ikke vondt ment altså, (les med glimt i øyet) men det var ikke no stjerneeksempel sånn organiseringsmessig ;) (ja jeg var der) Men dere lærte sikkert masse den dagen :)

Forøvrig så er det en del VACN-folk her på forumet som har mange års erfaring fra organiseringen av våre treff. De kommer nok gjerne med råd og inspill.

80-100 biler kjørte i fjor på våre treff så det er masse kapasitet på den banen. Det trenger vi ikke bekymre oss for.

Dette blir knall :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh... Henningl og turbothomas.... er ikke det samme gjengen som stod for Japsetreffet i fjor ? :D Hehe....... Husk og grav frem trådene som kom i etterkant av det treffet da :D Ikke vondt ment altså, (les med glimt i øyet) men det var ikke no stjerneeksempel sånn organiseringsmessig ;) (ja jeg var der) Men dere lærte sikkert masse den dagen :)

du snakker med pitsjefen i egen person faktisk, jeg håper det blir bedre i år. :D

I fjor var det bare stakkars Bjørn som gjorde noe, resten kjørte bare (hvertfall jeg).

Men i år har vi et styre, og har noen personer med hvert sitt område. Tror det blir bra.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

blir samme type treff vi skal ha det ja, dere bør ha mulighet til å lære av våre feil da! :D

Hilsen banesjef (sammen med Bjørn)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så er det en del VACN-folk her på forumet som har mange års erfaring fra organiseringen av våre treff. De kommer nok gjerne med råd og inspill.

80-100 biler kjørte i fjor på våre treff så det er masse kapasitet på den banen. Det trenger vi ikke bekymre oss for.

Dette blir knall :)

EDIT: nå var Eirik litt kjappere enn meg her......

Øøøyy, bølla! ;)

Japsetreffet i fjor ble en liten bommert sånn sett. Hadde ikke helt kalkulert dimensjonen av treffet. Det skulle vel bare være et kjørekurs med litt sosialt for spes interesserte. Men det viste seg at det kom rundt 70 biler på banen og ufattelig mange tilskuere.

I år blir det FULL organisering og mer enn en ansvarlig..... (stakkars Bjørn som hadde ALT)

Det kommer til å bli MYE bedre!

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

EDIT: nå var Eirik litt kjappere enn meg her......

Øøøyy, bølla! ;)

Japsetreffet i fjor ble en liten bommert sånn sett. Hadde ikke helt kalkulert dimensjonen av treffet. Det skulle vel bare være et kjørekurs med litt sosialt for spes interesserte. Men det viste seg at det kom rundt 70 biler på banen og ufattelig mange tilskuere.

I år blir det FULL organisering og mer enn en ansvarlig..... (stakkars Bjørn som hadde ALT)

Det kommer til å bli MYE bedre!

Hehe ;) Vet det, men måtte bare pirke litt når vi endelig hadde litt baneprat her. Vet jo at dere er fornuftige folk med den rette instillingen så jeg har full tiltro til at dere fixer dette :)

Foresten: burde vi ikke få laget startnummer med nicket vårt på ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår