Gå til innhold

Bilforumet.net treff på vålerbanen! Kommer du?

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?  

153 stemmer

  1. 1. Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?

    • Ja jeg vil kjøre på banen
      83
    • Ja jeg vil se på
      60
    • Nei jeg kommer ikke
      12


Anbefalte innlegg

jeg kommer ihvertfall! usikkert om jeg kjører på banen eller ikke....har da aldri prøvd før :eek: :D

men,hvis det går etter planen,så har jeg ihvertfall fått på litt plastikk på bilen til da (og forhåpentligvis nye felger,og kanskje litt (mer) trim)... så,vi får se... :D

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja.. litt av hvordan det ble arrangert i fjor henger nok igjen i år også... Dette er et treff(kurs som gutta sier) for dem som kjører.. Vi arrangerer dette for førerne, ikke for tilskuerne. Så det blir overhodet ingen publikumsshow av noe slag. MEN, det er lov å komme, inngangsprisen blir nok ganske symbolsk (i fjor var det gratis, slå den!). Når det gjelder arrangering i pit og kjøring på bane blir det vesentlig proffere i år.

 

Herregud liksom.. i fjor var det bjørn som arrangerte... jeg løpte rundt og prøvde å holde orden på biler i pit og sånnt.. var helt kaos, men sånn er det når 50 biler melder seg til kjøring og 70 stiller i pit'en for å kjøre.

 

Morro blir det ihvertfall :D

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Hehe ;) Vet det, men måtte bare pirke litt når vi endelig hadde litt baneprat her. Vet jo at dere er fornuftige folk med den rette instillingen så jeg har full tiltro til at dere fixer dette :)

 

Foresten: burde vi ikke få laget startnummer med nicket vårt på ?

 

Vi skal prøve så godt vi kan. ;)

En streamer i ruta med nicket hadde jo vært kult. (og ekstremt nerdete)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Vi skal prøve så godt vi kan. ;)

En streamer i ruta med nicket hadde jo vært kult. (og ekstremt nerdete)

 

lol Så enig så enig :D Nr bør man jo ha for og skille bilene, og er vi først på tur, så er vi på tur :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men dog:

Når vi kommer på bilforumet.net treff kan vi vel ta utgangspunkt i at de fleste er registrerte på forumet... Hvor mange her inne vet vel at jeg heter Trond? Mange av de jeg har blitt kjent med har ikke anelse på hva jeg heter, og det samme gjelder den andre veien også. Når man hilser på noen må man jo nesten si nicket sitt, hvis ikke vet man jo ikke hvem man prater med?

Hva med å dele ut navneskilt med nicket på eller noe?

OK, jeg mener ikke dette seriøst, men det er jo faktisk noe i det jeg sier?

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår