Gå til innhold

Bilforumet.net treff på vålerbanen! Kommer du?

Ranger emnet

Marius

Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?  

153 stemmer

1. 1. Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?

• Ja jeg vil kjøre på banen
      83
    • Ja jeg vil se på
      60
    • Nei jeg kommer ikke
      12

Anbefalte innlegg

Jess, da kommer jeg !!!! I år har jeg desverre skiftet ut de eminente continental sport dekka med Eagle F1, men de snurrer sikkert fint de oxo ;) *intern humor for de som ikke så på ifjor på Japsetreffet*

Og Marius får jeg t-skjorte i år eller??

Foran skal det stå "Jeg står for underholdninga på Vålerbanen" og bak "Goodyear Eagle F1 snurrer mest" lol

*mimre de 6 rundene hun hadde ifjor*

Så for de som vil se en jente tråkke gassen i bånn på en CRX uten turtallsperre, be there hehehe

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by turbothomas

Egentlig ingen fare.

Alle som skal kjøre må vel meldes på i forkant, og dermed kan en også regulere antallet. Kan fint ha 60-70 biler til kjøring uten at det blir særlige problemer, sålenge en har bra orden på pit`en.

Regner med også dette arr. havnet under "kjørekurs" og ikke åpent arrangement/stevne Marius? -dermed spes. regler....

120 biler som Gatebil opererer med er da helt greit egentlig..

Det beste er at det er åpent arrangement, da gjelder veitrafikkloven, både på godt og vondt.. (forsikring gjelder fullt ut, osv)

Rent banemessig åpent arrangement altså, ikke noe som går under bilsportforbundet..

Er litt kjipt for folk med lån på bilen å vrake den på et arrangement under bilsportforbundet, da er det NULL utbetaling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pacmania

jeg kommer hvis jeg har en fornuftig bil å kjøre med.. også kansje hvis Ozzzt gir meg en tur i s2'n hans :D

Kan jo ikke love noe, men skulle ikke forundre meg om det blir mulighet for litt sittepå :)

...og hvem er den ene som har stemt nei til at de kommer??? :rolleyes:

OZzzt zzzz

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Kan jo ikke love noe, men skulle ikke forundre meg om det blir mulighet for litt sittepå :)

OZzzt zzzz

ingen som har stemt nei, det er bare det at tar jævli lang tid å komme dit med en golf II 1.3 liter! men hvis jeg har en s2 eller lign da så er jeg klar vettu ;)

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

OZzzt zzzz

Jeg har stemt nei fordi jeg er 3, ja 3 jævla dager fra lappen:(

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer!...og skal kjøre. Forhåpentligvis uten turbo-bil, hvor turboen kan ta kvelden etter to omganger på banen, slik den gjorde på japse-treffet :knob:

Loppa: Håper du kommer, så får vi se hva slags horn som funker best på bane; Horn i panna VS Horn i buksa....:D

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke kjenner igjen meg på banen så er dere blinde ! :)

Min lille sorte Nissan 100nx (90hk) med http://www.bilforumet.net på siden. skal få leke seg på banen igjen ! :D

Dette er noe dere ikke har sett før ! (hvis dere ikke var på siste gatebil) og dere kommer ikke til å se det igjen (hvis dere ikke kommer på resten av treffene i sommer)

Sjansene er også at det kommer en liten Saab V4 69mod (race rigga) innom en tur ! ;)

*glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

ja mæ e også lett og kjenne igjen..

Det er bare og se etter den svarte gt-ren som kjører forbi dokker.:D :D :D

Og har en svart Corvette kjørende i ring rundt seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Focus

Og har en svart Corvette kjørende i ring rundt seg..

Det må være for at den blir ligende i virvelstrømen av luft motoren min trenger.... pass på at du ikke havner i luftintaket, den er jo så pass stor at den kan bli vanskelig og så ut igjen..:D :D :D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår