Gå til innhold

Lekasjer E36 Cab??

Ranger emnet

Chgr

Anbefalte innlegg

Noen som har noe erfaring eller ideer om hvor feilen kan ligge når det blir vått på begge gulvene fremme og det ene bak. Ble slik etter at jeg lakerte bilen. Går ut i fra at det er noe med listene som jeg har tatt av og på.. men kan ikke helt fostå hvorfor det lekker no. Listene skal vere montert slik de var før.. hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

Hvilke lister er dette snakk om?

Kan ikke være rust/fukt i gulvet ?

Nei tror ikke det er noe rust hull eller noe slikt siden dette ble et problem rett etter jeg lakerte bilen.. Har ikke merket noe lekasje før lakering.. Kan faktisk se noen dråper renner på innsiden av sidevinduet fremme mot front ruten..

Den listen jeg mener er den som går helt oppe ifra der taket åpner seg og langs sideruten ned til speilet og fortsetter vel helt ned til gulvet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke peiling på cab, men kan det være noen drenerings-hull som er blitt tette av lakk, og dermed forårsaker at vannet renner andre veier enn det skal? som sagt, har aldri tatt i en cab før, men men..

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er normalt at det kommer noe vann inn, men det skal bare være dråper. Du kan smøre den lista rundt rutene med silikon. Det har jeg gjort, det hjalp litt, men å få det 110% tett er vanskelig da cab og coupene har "vindusramme" som sedanen og touringen har. Kollega kjøpte ny E46 cab i sommer. Det er også problem på den at vann kommer inn.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

det er normalt at det kommer noe vann inn, men det skal bare være dråper. Du kan smøre den lista rundt rutene med silikon. Det har jeg gjort, det hjalp litt, men å få det 110% tett er vanskelig da cab og coupene har "vindusramme" som sedanen og touringen har. Kollega kjøpte ny E46 cab i sommer. Det er også problem på den at vann kommer inn.

NOen som vet hvor vannet kan komme inn som havner på gulvmatten i baksetet på fører siden.. er ikke noe list eller noe slikt som fremme der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider