Gå til innhold

Min aller første modd.. bra / dårlig?

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Jaja.. tenkte jeg skulle være litt übernerd jeg også å prøve å lage en modd... dette er den første jeg har lagd (annet enn å senke en bil en gang). Dette er bilen jeg prøvde meg fram på når jeg gikk igjennom et par tutorials på nettet :D

Så skal vel ikke ses på som en seriøst modd... Men det er da en begynnelse.. er det bra respons på denne så kanskje jeg fortsetter.. var jævlig morro selv om det layer opplegget bare forvirrer meg :D

kom gjerne med tips til en stakkars nybegynner ;)

Bildet:

Nissan350z01done.jpg

Hva som er gjort:

- Bytta farge.. en 350z skal SEFF være gullfarga

- Tatt felger fra toyota avensis.. ikke spør hvorfor (ja bakfelgen ble litt uklar)

- Senka den litt

- bytta ut luftinntaket i fangeren fra en litt mer snasen fra porsche carrera s

- Fjerna antenne og et par emblemer

- Fjerna den Den dingsen på siden av fangeren :D

Det var vel det.. jeg liker cleane biler og det ser man kanskje i modden... det kommer nok til å bli en rød tråd i alle mine modder :D cleant er fint.

hva syns folket? *lover at neste skal bli VELDIG mye bedre*

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra for å være første mod. Sett på noen fete felger. De du har nå er jo kjedeligere enn originalen. Kanskje noe med mange eiker?

også ser jeg at du har bomma litt ved bilens venstre hjulbue(foran) det er litt feil vinkel det du har prøvd å legge til eller no..

Og det er ikke vanskelig å se at du har fjernet antennen. Der hvor den skulle ha vært, er det veldig blurry.

Lykke Til!

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg tror jeg må være den første i verden som har satt på kjedeligere felger enn originalt på en modd.. hehe.. men det var det første jeg fant som hadde rett vinkler.. ja bomma litt med klipping og liminga på fordekket.

Noen som har noen kule 13" stålfelger jeg kan få klipt ut?? ;)

Tror ikke jeg gidder gjøre mer med denne modden, får heller begynne på en helt ny å lage det bedre helt fra bånn. Som sagt.. dette var bare en prøve å feile mod jeg brukte for å lære meg det basic.

Moro at folk syns det var en bra førstemod, da er vel kravene til nr2 litt høyere da så får jeg se hva jeg får til :D

Photoshop.. et trykk å du er hekta :rolleyes:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider