Gå til innhold

Hva syns folk om å bygge "kopier" av kjente biler??

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg personlig HATER fiolk som vil bygge en kopi av "F&F" bilene osv ..

(eksempel den MOTBYDLIGE supraen)

men folk som bygger klassisk biler til å bli mest lik klassiske biler ..

(bla gammle Bond biler osv) det synes jeg er ok...

men hele den amerikanske "streetracer" møkka som Hollywood knuller er bare motbydelig og jer hater folk som vil bli som de ..

(hadde planer om å egge den støgge supraen på gatebil .. men glemte egg :P)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hate personen blir vel kansje litt vel mye, men det er noe i å bygge en kopi.

Det er liksom litt forsjell på å eie ett orginal Munch maleri og en kopi fra ikea. Det blir bare ikke der samme selv om de tilsynelatende er helt like..

Orginalitet er noe for seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med kopier,

Joa..

Men likevel.. Det er noe i at når man skriver norskstil på skolen og skriver direkte avskrift av Hamlet. Så får man ikke toppkarakter og premie for beste elev, selv om det er verdens beste skuespill. Til og med om det er lagt inn noen skrivefeil, og andre setninger. Det som derimot skjer er at man blir du utvist og sendt til rektor og får melding med hjem.. Det kan være en tanke for også for oss i bilmiljøet at det til og med i barneskolen sjeldent blir belønnet å kopiere andre. Selv om ikke kopien er blir noe dårligere enn orginalen selv om det kan tenkes at den blir skrevet med fettstift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis JEG synes en eller annen bil på film el lignende er grom, så må jeg da for snytens meg ta få bygge en som ligner hvis jeg har lyst til det!!!!

All plast og stylingdilldall er da tilsalgs for alle som har lyst til å sette det sammen på akkurat den måten de vil, uansett om det er gjort før eller ikke!

Om naboen har en splitter ny grønn volvo v70 så kan vel jeg også ha det..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by janniZ

Hvis JEG synes en eller annen bil på film el lignende er grom, så må jeg da for snytens meg ta få bygge en som ligner hvis jeg har lyst til det!!!!

All plast og stylingdilldall er da tilsalgs for alle som har lyst til å sette det sammen på akkurat den måten de vil, uansett om det er gjort før eller ikke!

Om naboen har en splitter ny grønn volvo v70 så kan vel jeg også ha det..!!

Du skal få lov av meg til å gjøre det, men ikke vær så utrolig kjepphøy etterpå og forvent respekt av meg. Virker litt amøbe å putte masse penger i en bil for at den skal ligne på en som allerede finnes.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

(eksempel den MOTBYDLIGE supraen)

men folk som bygger klassisk biler til å bli mest lik klassiske biler ..

(bla gammle Bond biler osv) det synes jeg er ok...

men hele den amerikanske "streetracer" møkka som Hollywood knuller er bare motbydelig og jer hater folk som vil bli som de ..

(hadde planer om å egge den støgge supraen på gatebil .. men glemte egg :P)

Selv om jeg ikke liker den omtalte Supraen så hadde jeg mest sansynlig klappa til deg hvis jeg så gjøre herverk på den (eller hvilken som helst annen bil). Hvis vi skal begynne å snakke om hat så begynner jeg kanskje å nærme når det gjelder folk som ikke respekterer andres eiendom.

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider