Gå til innhold

Hva syns folk om å bygge "kopier" av kjente biler??

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen her snakker om støgg supra og jallastil til f&f!!?? hva feiler det dere?? ingen kan si at den supraen er støgg..det blir litt feil.. greit at du kanskje har gått lei av at alle snakker om den og ikke bilen din men det får du bare tåle...greit...det går an å gå lei av snakket om bilene men det vil ikke si at de er stygge..det er liksom gått mote i å si at enkelte sinnsykt fett oppbygde biler som mesteparten av oss kan bare drømme om å bygge er stygge og fæle o.s.v... skjønner ikke helt dette...

og dette med jallastil?? er du full?? denne stilen ble jo verdens kjent som faen og en sinnsyk stor mote i bilverdenen... hold det til de rette merkene og dette er slettes ingen jallastil..... skriver bare av sunn fornuft.. og tenker de fleste av dere er enig... men de som er misunnelig på disse bilene er sikkert ikke enig av ren og skjær stahet og en dum stolthet...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

Noen her snakker om støgg supra og jallastil til f&f!!?? hva feiler det dere?? ingen kan si at den supraen er støgg..det blir litt feil.. greit at du kanskje har gått lei av at alle snakker om den og ikke bilen din men det får du bare tåle...greit...det går an å gå lei av snakket om bilene men det vil ikke si at de er stygge..det er liksom gått mote i å si at enkelte sinnsykt fett oppbygde biler som mesteparten av oss kan bare drømme om å bygge er stygge og fæle o.s.v... skjønner ikke helt dette...

og dette med jallastil?? er du full?? denne stilen ble jo verdens kjent som faen og en sinnsyk stor mote i bilverdenen... hold det til de rette merkene og dette er slettes ingen jallastil..... skriver bare av sunn fornuft.. og tenker de fleste av dere er enig... men de som er misunnelig på disse bilene er sikkert ikke enig av ren og skjær stahet og en dum stolthet...

Så når jeg hadde valget mellom å kjøpe meg en civic og bruke masse spenn på plast eller å kjøpe meg en integrale, så valgte jeg integrale fordi jeg er sta og dum... godt å vite...

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Swidish

Så når jeg hadde valget mellom å kjøpe meg en civic og bruke masse spenn på plast eller å kjøpe meg en integrale, så valgte jeg integrale fordi jeg er sta og dum... godt å vite...

??? skreiv jeg det?? :rolleyes:

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å kopiere noe fett som finnes fra før, så får man oppmerksomhet av folk som har sett det før å synes det er stilig.. Det er flere som legger merke til en FNF look-alike bil enn en vanlig styla bil.. Men, så er det hvilken målgruppe man vil nå fram til.. Småjenter som har sett FNF? Eller bilentusiaster?

Jeg ville aldri kunnet kjørt rundt i en kopi bil av f.eks FNF, WRC, etc etc.. Har to kompiser som har slike.. Den ene er FNF Ventoen og den andre er en WRC look-alike Focus.. Mange småunger som peiker på bilene og synes de er kule.. Så de får jo oppmerksomhet rundt bilene sine.. Men, i mine øyne er det ikke av den rette målgruppen..

Eleanor kopi, den er godtatt hos meg.. Fet vogn!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Ved å kopiere noe fett som finnes fra før, så får man oppmerksomhet av folk som har sett det før å synes det er stilig.. Det er flere som legger merke til en FNF look-alike bil enn en vanlig styla bil.. Men, så er det hvilken målgruppe man vil nå fram til.. Småjenter som har sett FNF? Eller bilentusiaster?

Jeg ville aldri kunnet kjørt rundt i en kopi bil av f.eks FNF, WRC, etc etc.. Har to kompiser som har slike.. Den ene er FNF Ventoen og den andre er en WRC look-alike Focus.. Mange småunger som peiker på bilene og synes de er kule.. Så de får jo oppmerksomhet rundt bilene sine.. Men, i mine øyne er det ikke av den rette målgruppen..

Eleanor kopi, den er godtatt hos meg.. Fet vogn!

lurer bare på noe...hvilken målgruppe ville du nå frem til med den 320 gts styla bilen din da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

hva slags skumle planer har du nå a Eye Candy?:D :D

Slapp av den dagen vi "kopierer" en annen bil snur munch seg i grava.....hehe

Er en grunn til at vi endte med coup`en istedefor supra/rx7/eclipse o.s.v

bare hadde en liten diskusjon om dette å ville se andres meninger.....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DCA

lurer bare på noe...hvilken målgruppe ville du nå frem til med den 320 gts styla bilen din da?:)

Meg selv.. Jeg styler, fikser, etc på bilene mine ettersom jeg liker det selv.. Ellers har jeg fått mye positiv kritikk fra BMW folk, og andre bil-gutter angående den bilen..

Og selvsagt var det jo noen folk som peika å styra.. Men men :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Meg selv.. Jeg styler, fikser, etc på bilene mine ettersom jeg liker det selv.. Ellers har jeg fått mye positiv kritikk fra BMW folk, og andre bil-gutter angående den bilen..

Og selvsagt var det jo noen folk som peika å styra.. Men men :)

ok! har hadd lignende selv! men det går jo også 1000 andre slike bmw'er som er helt lik..så ser ikke helt det gærne med å style bilen sin litt f&f inspirert.. hva er forskjellen lissom annet at de japsebilene blir mye fetere..etter min smak ihvertfall...!!??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge "kopier" syns jeg er helt greit egentlig, hvis det blir gjort bra. Det jeg skulle likt å sett er noen som tørr å bygge noe lignende 406'en i Taxi-filmene, eller Jaguaren fra den siste Bond-filmen.

Jeg har fått egga bilen min én gang i russetida, det var fryktelig surt og den var ikke engang fin fra før av. Egentlig trodde jeg kebab guden var mer voksen enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egget en bil men det begynte med egg fordi..helte en liter gammel melk over en bil engang..mens de satt i bilen i forsøk på å flykte...etter de hadde egget soveromsvinduet mitt...lurer på om det luktet surt der i bilen..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider