Gå til innhold

Hva syns folk om å bygge "kopier" av kjente biler??

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vagen

Når man først tar opp "kopier", så syns jeg man like så godt kan inkludere alle som kjøper komplette kit fra kataloger. Blir samme greiene: Du ser en bil, og bestiller akkurat samme deler for å ha maken.

Fantasiløst og kjedelig.

Jo, men noen strekker seg ekstra langt å kopierer ikke bare kit, men lakkfarge, felger og til tider også dekaler... Det er lite kult...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett f&f en del ganger nå, og en hel del bilder av den supraen. Har også sett vaa supraen mange ganger på film og i virkeligheten, og mener at jeg er ganske så sikker på at orange fargen på f&f supraen er mye kraftigere en vaa supraen.

Men ... man kan jo ta feil... men er ganske sikker, for meg selv... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S-2000

Hvorfor nevnes Civic'en egentlig? Hvis vi snakker om TET sin blå Civic med mer FWD hester enn noen annen bil i Norge (med Bomex dekalene++) så er jo ikke dette en kopi.

Han kjøpte vel faktisk originalen fra California.

Anyways, dessuten er jeg ganske sikker på at fargen på de Supraene faktisk ER lik ettersom jeg mener begge to bruker Lambo orange (eksakt navn på fargen husker jeg ikke)

To bilder med to forskjellige lyssettinger kan ikke sammenlignes når det gjelder farge...

My two cents...

les hva jeg skreiv om civicen da...:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

og orph: hvilket spørsmål forresten? om det ikke er lov å ha egne meninger...joda!

men uansett da så er det jo snart uungåelig å få lik bil som en annen person har...se bare på alle 2'er golfene! faen meg prikk lik alle snart...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

Du skal få lov av meg til å gjøre det, men ikke vær så utrolig kjepphøy etterpå og forvent respekt av meg. Virker litt amøbe å putte masse penger i en bil for at den skal ligne på en som allerede finnes.

Ikke vær bekymret over hvordan det skal gå med meg uten din respekt, pass på deg selv du!fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider