Gå til innhold

Flere bomstasjoner i bergen!!!! Ikke gratis helligdager\søndag!

Ranger emnet

Roberto

Protest?  

22 stemmer

1. 1. Protest?

• Ja
      13
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

Originally posted by dalan

Hmm, de bom-greiene i Tønsberg virka dårlig på meg tror jeg, kjørte gjennom der noen ganger i sommer, og har enda ikke fått noen regning i posten.. :D

Der jeg kjørte fikk jeg ikke lov til å betale, måtte vente på regning i posten stod det.. :)

husker jeg ikke feil er det slik at om du har mindre enn et hvist antall passeringer pr mnd, så slipper du å betale (gjelder tønsberg da!!) husker ikke antallet, men mener å tro det var 3 eller 4..

hadde mamma sin bil der nede en kort periode mens jeg bodde der.. hun fikk ikke regning på det.. brukte den kun 3 ganger gjennom bommen..

en gang ved bommen fra E-18 og to ganger i bommen ved Tolvsrød (der jeg bodde)

syns det er føkka at de skal fjærne gratis i helg og hellig dager, samt at de skal øke ringen.. gjøre den større.. blir jo værre å komme seg fra ene bommen til den andre på under en time midt i rouchen da.. noe som sikkert er meningen og men..

merkelige greier.. mye vil ha mere.. staten soper oss for samtlige kroner vi har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er eg møkka lei alle über-sosialister og miljøaktivister som styrer dette landet, og som skal skylde alt på enten oss bilister eller folk som tar en pils/røyk.

Så dere debatten på Holmgang? Ikke en eneste politiker som kunne svare skikkelig for seg og forsvare bompenge ordning. Siv Jensen var den eneste fornuftige der... hun var fullstendig imot bompenger :)

Utpå våren, når alle bilene er ute og ruller igjen, burde vi fått til en slik demonstrasjon... noe ala aksjonen som var i Bergen ang trafikkuhell... Lang bilrekke cruiser inn til sentrum... men om vi får til en blokkade eller to, skader vel det ikke? Også protestlapper i alle vinduene seff...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater autopass, likte gode gamle dager når man kvittet seg med en tier på stedet istedenfor at disse regningene kommer dettende i posten. regn me meg hvis dt blir noke demonstrasjoner..alt må gjøres for å kunne forhindre alt dette tullet våre gode ledere kommer med..

"HEiA NoRgE"

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider