Gå til innhold

Hjelp! Har ødelagt instrumentruta....

Ranger emnet

Dennis*

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dennis*

takk for svar eivind..

Men en ting til... Mitt speedometer går bare til 220... Derfor sliter jeg litt, og hvor isåfall kan man få tak i det?

Org skal ditt speedo gå til 260, noe som kan tyde på at det er blitt byttet et gang. Skal du ha et som går til 220 så kan du plukke fra hvilken som helst audi 80 fra 87 til 96. Det kan du forsåvidt også, uavhengig av hvor langt det går, da elektronikken vil sørge for at det uansett viser rett hastighet.

mvh

EW

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dennis*

ok, så jeg kan enten ta fra en audi 80 som viser 220 kmt eller fra en coupe som viser 360kmt, det er det samme?

Ja, men det nærmeste 360 du kommer er 300 fra rs2 som også passer. Har du kjørecomp fra før er det bare å flytte over denne delen (monteres på baksiden). Husk, du skal aldri trenge å ta av glasset for å demontere speedo etc, med mindre du skal legge folie.

mvh

EW

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har en kamerat som sliter med nøyaktig det samme, monterte hvite skiver og cromeringer, og endte opp med å sprekke det ytterste glasset på instrumentet på sin 91`coupe...

Snakket med audi, og som sagt tidligere. så må man kjøpe hele instrumentet, da glasset ikke selges seperat...

Du får være mer forsiktig neste gang du monterer da, tåler jo ingenting det dritet...

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

tenkte bare jeg sku gi deg et tips i å få tak i nye instrumentpanel og skru ut

instrumentene å ta inn ringene fra baksiden!! thumpsup

det er et helvette å ta av glasset uten å ødlegge det!!

sombrero

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...