Nedi Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 jadda, skjedde mye her plutselig, måtte sette igang jeg og, her er min wip fiesta. Alt brush (som dere ser), fanger skal bli ferdi, sideskjørt, noe vents så får jeg se hva jeg får til med lakken denne gangen. Bildet jeg jobber med er på 2100x1300 ca. Kommentarer mottas med takk:D mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 jeg vet fra dine egne svar til mennesker her på forummet at du er ganske så kresen, så her er en liste: - Fangeren, som sagt, bør mekkes ferdig. - "luftekanalen" bak døra - bør rettes opp. - overkanten på lyktene, (særlig på høyresiden) bør markeres mer. - ta bort den sirkelen på fangeren (under lykta til venstre) - mekke felger, seff ;) - fikse opp forfelgen.. + husk at bilen egentlig står på en rett bakke.....! ellers var det meget fint, overraskende hvor flinke folk her egentlig er! keep it on, man ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 takker for reply prizma, ja, må være litt kresen :p ang luftekanal bak døren, mulig den er litt skjev ja, heller litt for langt frem i overkant....skal legge på dekket igjen når jg er ferdi med sideskjørtet, og fangeren forran har MYE jobb igjen. ang overkant lykter, venstre ja, men er ikke helt sikker på høyre ettersom at det er såpass mye lys der, men skal prøve meg litt frem og se hva jeg gjør med den !! keep it up sjøl :D mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 looking good.. gleder med til du blir ferdig :D noen små fiks menneh :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 kan fort bli bra det der, men da gjenstår det nok en del arbeid ja;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 stilig laget! men bakhjulene kan bli litt større. de blir for små til en så heftig modd som du har gjort. tror det kan bli tøft! Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hehe, du tror vell ikke at jeg skal ha så småe hjul vell? hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hvorfor ikke?? må jo være litt annerledes vettu:D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 :D sette på den noen trillebårehjul ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 hehe.. men hva med noen ca 13" dorull hjul, med stor kant..kunne ha vært porr..hehe:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 digger sideskjørtet...mykke bra..blir nok bra til slutt :) Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by MSpeed men hva med noen ca 13" dorull hjul, med stor kant..kunne ha vært porr..hehe:D hva er dorullhjul? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 små, brede felger med stor kant;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 riktig !! dorullhjul høres fett ut!!! edit: takker for responsen, får se å få ferdig bilen plutselig! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg