passat kara Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Noen her som bruker Earthquake DB12 i bilen sin? eller vet hvor stor kasse sånn ca jeg burde lage til den? Hadde en 65 liter lukka før, det durra no jævli men spelte egentlig ikke noe særlig pent.. har ca 40 liter nå og det spiller egentlig bra.. men her en dag jeg satt opp kasse forslag i et data program med paramentene som lå der til min db12 kom det 110!!! liter ? Kan dette stemme? jeg syns det virka VELDIG mye. Noen som har noen forslag på ca liter... .er det best med lukka eller bass reflex kasse? bør jeg ha subben pekene bakover eller mot bak sete rygger for best resultat?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Bære tull ælt sommen! hehe..neida! ikke peil.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Har ikke så mye erfaring med Earthquake bassere, men om elementet har lang slaglengde bør du bruke bassrefleks. Vil du ha mer "punch" fremfor dypbass velger du lukket kasse. Kassen bør peke bakover for best lyd. Ellers pleier produsenten å skrive hvor mye som er anbefalt kassevolum. Kanskje mellom 40-80 liter. 110 hørtes mye ut. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg