SeVe|n|On Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Vis det er noen som har en b21at gasser som bare ligger å henger så plz selg den til meg!! Jeg Må ha en slik gasser.... Noen som vet om det går an å få kjøpt paknigsett til en vanlig strømberg og bygge den om til trykkforgasser ? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 jeg har en trykkforgasser til b21at.(har samme bilen selv). den funker sånn halveis. du må kjøre med choken på for at den skal funke. det kan være den lekker litt også.....men den funker. du kan få den for 500kr, send pm. den er best som deleforgasser men som sagt den funker(ingen garanti) VOLVO E VÆRST Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg