OddArild Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Legg til en på Stavanger(Tau), Rød. Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 2 Rallye Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det er 2 Rallyer i Tromsø, men bare 1 av dem er på veien,min står i garasjen. (Prosjekt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Faen prøver igjen:eek: HEY!! Gamle bilen min jo!!! Savner den bilen.... yummy :pray Jeg har massevis av bilder av den biln... Jeg kjørte 9x16 borbet T på den.... Har du fikset eksosen på den?? Den var ikke så bra.... Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 HEY!! Gamle bilen min jo!!! Savner den bilen.... yummy :pray Jeg har massevis av bilder av den biln... Jeg kjørte 9x16 borbet T på den.... Har du fikset eksosen på den?? Den var ikke så bra.... Hei. Masse er blitt gjort med denne bilen siden jeg kjøpte den. Eksosen var noe av det værste eg har sett. Var mer sveis enn rør hehe. Hvis du er medlem i vacn så ligger det en tråd om gamle bilen din her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25579 Kan du ikke sende meg noen bilder av den da? vært kjekt å se noen gamle bilder:) E-mail: rallyegolf@gawab.com Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hei. Masse er blitt gjort med denne bilen siden jeg kjøpte den. Eksosen var noe av det værste eg har sett. Var mer sveis enn rør hehe. Hvis du er medlem i vacn så ligger det en tråd om gamle bilen din her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25579 Kan du ikke sende meg noen bilder av den da? vært kjekt å se noen gamle bilder:) E-mail: rallyegolf@gawab.com Jepp... husker eksosen var boss.... jeg gjorde ikke så mye med det... ja... kan sende deg bilder.. Men de ligger på foreldrene min sin pc... så jeg skal brenne de ut og sende.. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvor mange Rallye er det kommet opp i? Gidder ikkje å telle her :hammer Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Tror det er lettere å telle på sidene til volksport ? De fleste er der ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Tror det er lettere å telle på sidene til volksport ? De fleste er der ? er vell langt i fra alle der... er vell mer en 7rallyer i norge...?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Hvor mange Rallye er det kommet opp i?Gidder ikkje å telle her :hammer har falt utav det for lenge siden.. dvs tror mangen har blitt nevnt flere ganger etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Så på den siden for lenge siden .. trodde det var flere der. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 går en rød rallye i lillehammer som eies av en elektriker i midten av 30 åra. Den så ganske så forsømt ut lakkmessig til for noen uker siden, utrolig hva en polish kan gjøre med en bil med matt lakk. Ser jo helt ny ut Ellers går det en sort rallye lengre opp i gudbrandsdalen, ble kjørt av en kar i 50 årene sist jeg så den. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Så på den siden for lenge siden .. trodde det var flere der. når en viss aen vw side blir oppdatert skikkelig detter nok ut en 20-30 biler der og (ikke kun rallyer da) ;) hadde det bare vært tid til å oppgradere så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Intraxion Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 lenge sia d er lakt inn noe her ser jeg.. har kjøpt meg en svart golf g60 rallye syncro.. går i harstad Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg