Rallye Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Drev å surfet litt på bildene på pcen min da fant jeg disse? noen som kjenner til de ? Er denne den samme som den øverste ? Jeg vet at det er denne som blei stjelt osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 er no en del rallyer i hordaland.. min,1 rød som sto til salgs på autodb, 2lilla,2 svarte og 2 gråe tror eg.. mener det er flere faktisk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallyegolf Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by Rallye Flott det. er du boende i stav nå eller ? Blir hvertfall i stav til høsten, så får eg se kor eg flytter meg henn. Men liker meg godt her i by´n så er godt mulig eg blir her en stund til... Skal ta litt bilder i helgen, å få lagt ut noen. Burde egentilg gjort det helgen som var (etter 3,5 time intens polering, menmen...:D Siter VW Golf g60 Rallye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 kan det stemme at den på bilde nr to er parkert utenfor samfunshuset i Volda? Synes det så likt ut.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Dette er min rallye: Det er en til grønn rallye i askim. Kjøres nå av en 50 år gammel mann. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 den grønne tilhører greenrallye her på forumet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by kniff er no en del rallyer i hordaland.. min,1 rød som sto til salgs på autodb, 2lilla,2 svarte og 2 gråe tror eg.. mener det er flere faktisk.. Er det inkl rallyegolf sin eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by golfrider kan det stemme at den på bilde nr to er parkert utenfor samfunshuset i Volda? Synes det så likt ut.. Vertfall syns jeg den så ekstremt bra ut.. er litt svak for de sorte rallyene.. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 stod en lenge i sandefjord for etpar år siden, veit ikke om den er solgt ut av byen.. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by greenrallye Dette er min rallye: Det er en til grønn rallye i askim. Kjøres nå av en 50 år gammel mann. folk fra askim her jo... turdde nesten jeg var den eneste men jeg har aldri sett rallyen din her i askim, bare den andre som kjøres av han "gammle" mannen ser jeg ganske ofte... men rå bil du har! håper jeg for se mer til den:) Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 sett den røde rally'en på lillehammer for noen uker siden, sto parkert ved elkjøp... tenkte faktisk jeg skulle ta bilde, hadde dig. kamera i bilen.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 RSS: Få har sett den på veien. har stått i deler i noen år. hehe Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Så er det vel en i kristiansund.. heh Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Var en som stod til salgs i Ålesund i vår ihvertfall. Grønn, meget pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Går vertfall en Rally i Stryn (Sogn og fjordane) http://home.c2i.net/Toffen-Flo/bil/nessie/golf.htm Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg