Henrik_H Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by zoom Er de orginalsota og e-merket skal det jo gå fint. Har et par standard baklykter og orginalsota blinklys til en billig penge hvis du er interessert. (Har mine standard baklykter i tilfelle kontroll, mine er hjemmesota bonde ) Jeg trodde lyktene var orginalsota, men ringte forrige eier og han hadde sota de selv! (bra arbeid) Lier bilopphugging skulle ha 400 kr for baklykter og sideblinkers, BLODPRIS når det nytt koster 750 eller hva? Du har pm! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Så plutselig at du har golf 1, jeg har golf2 deler jeg.. Hvis du ikke får tak i noen andre plasser så skal vel sotespray kunne gå av igjen hvis du vasker med noe skikkelig sterkt noe tror jeg? Teknisk sprit ellerno? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Kjøpte sota baklys til en golf MK4 som var TUV godkjente. Fulgte med noen røde reflex brikker som skulle limes på bakfangeren for at det skulle bli lovlig. Hvorfor? Vet ikke. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by vagen Kjøpte sota baklys til en golf MK4 som var TUV godkjente. Fulgte med noen røde reflex brikker som skulle limes på bakfangeren for at det skulle bli lovlig. Hvorfor? Vet ikke. Er bare et svar på det.. Heia Norge! Skal være to reflekser bakpå alle biler i norge.. Hvorfor? Har ikke peiling.. Kjøpte grønne E merka baklys til Golf II`n jeg hadde, der fulgte det også med reflekser og ekstra tåkelys til å montere nede på fangern.. Jeg ga faen i refleksene og lakkerte tåkelyspærene røde inne i lyktene så de lyste rødt.. Fikk ingen anmerkninger på det på eukontroll.. Til du som sliter med eu, prøv flere verksteder.. Gamle bilen til dama, en 98 Opel vectra, hadde vi på kontroll hos opel. Der sa de at det var flere foringer som måtte byttes, ca pris på jobb og deler 8-9 tusen (!?) og der fikk vi EU-kontroll på dagen, tror de hadde lite å gjøre.. Vi ga F.. og leverte bilen på en annet verksted, bilen gikk rett igjennom uten anmerkninger.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Det går an å ta kontakt på biltilsynet å si du vil ha en stikkprøve. Dette betaler du ikke for og blir behandlet likt som om biltilsynet kaller inn deg. Hvis feilene på bilen er idømt urettmessig hvil dette gå utover verkstedet som utførte kontrollen. Betingelsen er da at bilen skal være i samme stand som da kontrollen ble utført. Biltilsynet er faktisk greiere enn mange tror når det gjelder EU kontroll. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg