ViceGuy Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 ... for man blir vel egentlig aldri ferdig? :D Trunk'n inneholder nå: Kicker KX 700.5 PC stylings grønne katode neonlys PC stylings LED spotlights 2 Stk. PC vifter for å kjøle ned faanskapet :D Synspunkter mottas med stor takk. Klager tror jeg ikke jeg klarer å lese, blir sånn akkutt angrep av dyseleksi da :D :D :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Ser jo bra ut dette. Kan jo nesten bruke bagasjerommet. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Jævlig stiligt!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Ser veeeeldig bra ut!! Eneste jeg ville gjort annerledes er å bytte ut viftegrillene med noe litt sprekere... PCStyling.no har noen bra, klikk her. Du får de også på Playshop i Fredrikstad om du er i nærheten :) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by 96BRG Ser veeeeldig bra ut!! Eneste jeg ville gjort annerledes er å bytte ut viftegrillene med noe litt sprekere... PCStyling.no har noen bra, klikk her. Du får de også på Playshop i Fredrikstad om du er i nærheten :) Jo enig med deg der, dror det blir disse: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Der har du gjort noko som eg har tenkt på: montert vifter. Det er noko eg har lurt litt på om faktisk er nødvendig når du bygger inn slik.... Er det nødvendig eller er det litt image? :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by ViceGuy Jo enig med deg der, dror det blir disse: Greie de, men min favoritt er : Om det er nødvendig med vifter er jeg faktisk ikke helt sikker på, men jeg vet for a fact at det blir sinnsykt varmt når du setter en forsterker inni et lite avlukke uten ventilasjon. Mulig det er fare for kortslutning.... Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by 96BRG Om det er nødvendig med vifter er jeg faktisk ikke helt sikker på, men jeg vet for a fact at det blir sinnsykt varmt når du setter en forsterker inni et lite avlukke uten ventilasjon. Mulig det er fare for kortslutning.... Endte opp med disse jeg, var de eneste han hadde to av ... å ja enig med det du sier om kjøling, har man en kraftig forsterker montert slik som meg MÅ man ha luftsirkulasjon. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by ViceGuy Endte opp med disse jeg, var de eneste han hadde to av Skulle sagt ifra, jeg har mange av hver i butikken ;) Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 jeg skulle gjerne sett en worklog til det der ass. Skal snart begynne å hive i noe anlegg selv og jeg er litt grønn på å bygge i bilen. *smiler blondt* Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Hva gjorde du med reservedekket? ligger det under alt stæsjet? isåfall, hvordan har du løst det med å komme til det? eller lempa du det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Fribb Hva gjorde du med reservedekket? ligger det under alt stæsjet? isåfall, hvordan har du løst det med å komme til det? eller lempa du det ut? Er tomt under der nå, hvorfor kjøre rundt med ekstra vekt lissom :D Skal jeg på langtur så tar jeg med et vinterhjul å setter bak setet sammen med jekken og krysset... ellers benytter jeg meg av mitt viking medlemskap. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Skal gå løs på mitt bagasjerom snart.. Presse inn ei monoblokk, 2x10 + litt stasj i reservehjulsbrønnen.. Har du bilder fra prosessen da? Hva har du brukt til å bygge? Hvordan ser det ut under overflaten (hvordan har du bygd det opp?)? Hvordan neonlys har du kjøpt, og hvor fra? Hvilke vifter har du kjøpt? Hvor fra? Etc.. Vil se masse bilder :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Jonte Skal gå løs på mitt bagasjerom snart.. Presse inn ei monoblokk, 2x10 + litt stasj i reservehjulsbrønnen.. Har du bilder fra prosessen da? Hva har du brukt til å bygge? Hvordan ser det ut under overflaten (hvordan har du bygd det opp?)? Hvordan neonlys har du kjøpt, og hvor fra? Hvilke vifter har du kjøpt? Hvor fra? Etc.. Vil se masse bilder :) hmmm får meg til å tenke på ordtaket "en dum kan spørre.... bla bla bla" du hehe (kødder nå) har desverre ikke bilder nei, er ikke det vanlig da at når man vil dokumentere noe med bilder så virker ikke det #!!!%??## kameraet :D Var samme visa når jeg monterte styling, men skal dokumentere det til våren vær sikker :cool: Hva jeg har bruk og ikke brukt... og hvordan jeg gjorde det??? hmmm gidder jeg å skrive opp det NÅ igjen da??? Sendte en mail til en venn i USA ang. hvordan, hvor, når, hvorfor... osv, leser du engelsk så kan jeg poste den (er lat om dagen ser du :D ). Neon lysa er fra PC Styling , samme med vifte-dekslene, men viftene "rappa" jeg fra noen gamle PC strømforsyninger vi hadde "liggende" her på jobben hehe Ledningene er forøvrig stripset sammen hele veien, strøm på en side av bilen, og signal/høytaler-ledninger i midten = 0 tenningsstøy... eller annen dritt Kommer til å legge opp mye info til våren på min web side (link i min signatur) om hva som er gjort med doningen, bare å klikke på "Modifikasjoner" det. Akkurat nå siden sia er fortsatt i "rusegropa" så linker ikke den knappen til noe :eek: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg