Gå til innhold

VS: Citroen BX GTi 16v

Ranger emnet

Lord Gryphon

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere å selge min BX 16V med tungt hjerte riktig nok...

Bilde000.jpg

(bildet er med orginal felger, ser mye bedre ut med 15")

info om bilen:

1988 model

1.9l 16V 160 hk

km ca 180000 (har ikke bilen her men det ligger rundt der)

Farge: Svart

regreim skifted for ca 1000 km siden, så elnge til neste skift.

Ytelse: Disse bilene holder følge med 405 Mi16, og da tilsvarende biler som det.

Den er orginal med den motoren som sitter i den ja, ikke ombygd.

Bilen går meget bra om jeg kan så si det selv.

pluss ting med den. 4 elektriske vindusheiser, 2 veis el. takluke. høyre speil er el. speil. følger med en haug med felger 2x4 orginal 16V felger 14", 4 alu felger 15", 4 stk stål felg, med orginal kaspler 14" Har piggfrie vinter dekk og piggdekk til den. Innvendig er den veldig fin, eneste hull innvendig er 2 små hull på dashbord etter enn tlf holder. MK2 fanger følger med, den må lappes litt og lakkes, men den ser 10x bedre ut en org MK1 fanger. Det er minimalt med rust på den. Den har litt på utsatte punkter men ikke noe hull eller noe slikt. Denne har ingen hydralik lekasjer. Er faktisk den første eldre Cirtoen som jeg har hatt og sett hvor det ikke er noe lekkasjer. Dette er en veldig posetiv ting.

minus ting med den. Den har noen små bulker slike små punkt. bakre del av eksos anlegg må skiftes (følger med nytt, også klemmer og gummi oppheng, mangler den siste bakpota) Kan trenges nye bremse klosser (nye greenstuff klosser følger med)

Dette er en sjelden bil, men det vet jo de folka som vet hva slags bil det er snakk om.... Er bare 9 stk av dem i landet (dette er et ca tall)

Pris antydning rundt 25000,-

Det må skiftes rotor og fordeler lokk på den, dette blir gjort nå først kommende helg.

Legger ut mere info som jeg kommer på det, kommer også bilde iløpet av dagen.

Jeg kan kontaktes på mail: gryphon@home.no og tlf 93461680

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider