psychoExtreme Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 litt artig annonse her... -------------------------------------------------------------------------------- Selgers beskrivelse av bil VOLVO B23(2,3l) 86 med 5 trins girkasse.99% rustfri.Nye kanaler byttet bremse klosser foran og bak-nye foringer bak.Har blitt på kostet litt.Har kunn hatt den i 4 månder selv,kjøpte den av en eldre mann.Kunn kjørt tur-retur Tydal trheim!høytalere bak følger med,cd spilleren er helt NY type sony med mp3 og fjernkontroll,kan med følge mot et pris tilegg på 1600.Har sotet rutene fordi jeg har et stykk baby(og ikke for råning som mange trur.)enkelt og fjerne hvis ønskelig.2 stk ekstra lyss med 100w pærer(orginalt55w)som lyser ekstrem bra!!!Rimelige bra vinter dekk på alufelg-sommerdekk.Bilen har gått 253000km.Skiftet nylig forgasser membran og stilte co2.volvo embleme har jeg mistet i en smell med en hare.men jeg har ett hjemme som kan montereres på vi ønskelig :D :D :op :D Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 råning? neida...:rolleyes: Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by psychoExtreme ...Rimelige bra vinter dekk på alufelg-sommerdekk. Høh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Nye kanaler byttet bremse klosser foran og bak-nye :rolleyes: har de nye kanalene byttet bremse klossene foran og bak.. vil også ha slike kanaler kanskje jeg kan lære de til å gjøre mer.:) Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg