GOLF|GT_ Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Hvorfor er alle så sinte ?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by AudiA41.8 Hvorfor er alle så sinte ?:rolleyes: er den tiden i måneden :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 jordbæruka? Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Jupps.. Tror egentlig det er noe i det.. Merker det selv at jeg blir ikke veldig glad da jeg våkner tili på mårran og det snør (noe som det er nok av fra før av...) og er -20 grader.. Og det er enda lenge til våren.. Glad jeg har en 240 som jeg kan leke litt med.. :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by gsxr600 jordbæruka? noe slikt ja :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF|GT_ Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by HemiCuda noe slikt ja :D haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Vinter'n vøttu... mange blir mer aggressive.. Mørk tid og det skaper som regel depresjoner hos de fleste.. de fleste merker det ikke selv en gang.. Rett og slett.. Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 blid som ei sol jeg :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 merker det jeg og.. kald da jeg våkner om morran..orker ikke stå opp..går og er sur...jævla vintern..ses til sommern! Jeg drar til syden nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by jeanette84 Vinter'n vøttu... mange blir mer aggressive.. Mørk tid og det skaper som regel depresjoner hos de fleste.. de fleste merker det ikke selv en gang.. Rett og slett.. Jeg er glad jeg er klar over det, og klarer å holde det under kontroll jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 jeg har mistet kontrollen for lengst jeg... men det går bra.. folk rundt meg veit om det så... (ps. de er gale de også) grrrr voff Vræll... snuft mamma... HJELP GRRRRRR.. VROMM Pært.. Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Mazda323F blid som ei sol jeg :D samme her :D Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 :D :D :roll: Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Glad som en laks her oxo! :D Godt det ikke bare er bråk.. :) Er ikke så kranglete av meg for tiden, så da holder jeg meg unna. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 har fått min daglige pizza og halv lliter cola... smiler begynner å komme....;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg