Hans Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Godt å se det er noen glade folk her oxo! Spørre moddsa om vi kan få egen glalax-forum her?? :D :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by jeanette84 samme her :D Jeg må bare referere til det du skrev litt tidligere i denne posten :D Vinter'n vøttu... mange blir mer aggressive.. Mørk tid og det skaper som regel depresjoner hos de fleste.. de fleste merker det ikke selv en gang.. Rett og slett.. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 kan ikke si at jeg er så veldig positiv fortiden.. ALT for mye dritt i 6 uker framover på skolen(særemne og en SVÆR annen oppgave)... men prøver da å dra på smilebåndet engang, sladder hjelper jo på humøret ;) men er noe med denne vintertiden.. og når bilen min ikke vil starte fordi det er -20 så hjelper jo ikke det akkurat på humøret :eek: Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Mk2-16v Jeg må bare referere til det du skrev litt tidligere i denne posten :D Vinter'n vøttu... mange blir mer aggressive.. Mørk tid og det skaper som regel depresjoner hos de fleste.. de fleste merker det ikke selv en gang.. Rett og slett.. Ja, de som er for opptatt med andre ting sånn at de ikke legger merke til det.. Jeg skal ikke utelukke at jeg ikke har vinterdepresjoner.. men jeg tviler :D Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by jeanette84 samme her :D godt det er flere av oss :) man må jo spre et godt budskap kom igjenn alle sammen SMIL på tanken av at det er sommer som er i vente og ikke nok en vinter Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by Mazda323F godt det er flere av oss :) man må jo spre et godt budskap kom igjenn alle sammen SMIL på tanken av at det er sommer som er i vente og ikke nok en vinter wuhuuuu.... sommer :D snart håper jeg.... har ikke pigg dekk... og blir 18 om ca17 dager :( Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Jeg skulle med glede ha skutt han som fant opp vinteren! http://www.hawaii.com/ :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg