Gå til innhold

Siste turen før vinteren..

Ranger emnet

Nautiluz

Anbefalte innlegg

I dag ble M5èn parkert i garasjen. Skal fikse litt småplukk på den.

Bytte lykt, bunpanne, dempere forran, bremser, ett par stag, hjulnav bak, lakke fanger, fikse en bulk og noe småtteri med intreøret. Det er en S36B38 motor som har rullet 115000km som står i. Det alt av ekstra utstyr er i bilen untatt el-seter og mobil. Her er noen mimre bilder. Noen forslag til videre styling?

IMG_00721_001.jpg

inter3.jpg

594551_1_full.jpg

594551_5_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du =)

Digger bilen din.. elsker E34 M5 i violet.. har foressten like felger som deg.. =) men har bare 9xforan da:P hehe

bilen din er pen som den er... eneste jeg må utsette på.. sorry assa.. sikkert smak og behag... jeg liker den originale M5 spoileren bak bedre......

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Richie85

Hei du =)

Digger bilen din.. elsker E34 M5 i violet.. har foressten like felger som deg.. =) men har bare 9xforan da:P hehe

bilen din er pen som den er... eneste jeg må utsette på.. sorry assa.. sikkert smak og behag... jeg liker den originale M5 spoileren bak bedre......

Måtte bare finne på noe med den. Er nok ikke så lenge til den spoileren blir byttet ut selv om det var noen timers jobb å få den til passet. Er en E30 spoiler. Fargen er Uni Schwartz ikke violet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du....

Du kan ikke ha brukt den bilen mye,har nemlig ikke sett den i området.... ;)

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arild525

jeg synest også bilen er fin som den er, bortsett fra vingen som var litt for voldsom. kanskje en sånn bakrutesenker hadde gjort seg??

ser på bildene at høyre og venstre sideblinklys er byttet om. (skråer feil vei)

Ja, satt dem på feil når jeg byttet til grå, men jeg syntes det passet bedre til linjene på bilen når dem sto "bakover" som mine gjør nå. :) Så da ble det sann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nautiluz

Har blitt brukt ganske mye den egentlig, men sjelden nedover Pellygata. Laget 2 ganske langesvarte striper der engang bare :D

ja, rart det der....:D De liker ikke sånn i parkeringshuset på storbyen eller :rolleyes: hahah

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nautiluz

I dag ble M5èn parkert i garasjen. Skal fikse litt småplukk på den.

Bytte lykt, bunpanne, dempere forran, bremser, ett par stag, hjulnav bak, lakke fanger, fikse en bulk og noe småtteri med intreøret. Det er en S36B38 motor som har rullet 115000km som står i. Det alt av ekstra utstyr er i bilen untatt el-seter og mobil. Her er noen mimre bilder. Noen forslag til videre styling?

Pen bil!

Mine tips er:

-kast vingen!

-monter nakkestøtter i baksetet

-kaaanskje en liten bakrutesenker/spoiler

Er det elektrisk rullegardin jeg ser? **den skulle jeg hatt** :)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Pen bil!

Mine tips er:

-kast vingen!

-monter nakkestøtter i baksetet

-kaaanskje en liten bakrutesenker/spoiler

Er det elektrisk rullegardin jeg ser? **den skulle jeg hatt** :)

Flertallet stemmer for rutesenker ja.. :) Er vel kanskje på tide å få satt inn nakkestøttene etter jeg tok ut anlegget.

594551_12.jpg594551_13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider