classic Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by IceCool Luftinntak på panseret kanskje, Scoop... Nå har folk nesten fått han til og fjærne vinga, og så skal du sette sånne griller i hodet på han? :rolleyes: nei, dette er en bil som passer og se clean ut mener jeg. andre felger hadde jeg kosta på meg. eventuelt sette på de andre felgene som er på et bilde der i mellomtia. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceCool Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Vinge hade vært fint hvis den hadde vært litt lavere enn den på bildet og litt bue form fra festene og bak, synes jeg da... Panseret er lett å modifisere litt å få et litt kulere "look" så et lite scoop/inntak midt på med åpning fremover kunne også blitt bra. Snakker om et inntak som har ca 4-5 cm høyde. Smak er vanskelig å diskutere, det er jo bare forslag og han gjør som han vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg