Viking067 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 De er overalt de Dodgene..... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 De er overalt de Dodgene..... :) Hehe... En du kjenner sin, eller har du kjøpt deg delehenter? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hehe... En du kjenner sin, eller har du kjøpt deg delehenter? Trenger ikke delehenter jeg, som har en feilfri bil *host-host* Er en gruvearbeider sin :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Heldige jævel... Men hvordan er den sammenlignet med Lightning... ? Bare lurer siden det er den du bytter ut.. Tenker kjøreegenskaper, respons, balanse, etc Er faktisk bedre å kjøre enn lightningen, bedre respons på rattet, og noe helt annet å kjøre bil med manuell kasse ;) Dodgen er litt større enn forden, så litt vanskeligere å lukeparkere...hehe Men en superrå bil... Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
young_ Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 SRT-10, fetaste pic-up'n man får tak i! Var på jarlsberg og så en SRT i drag-race mot en XLi chic på stripa. SRT'n blei parkert tho, men uansett.. HK ASS!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 De er overalt de Dodgene..... :) Er det ikke mer eller mindre "jævlig" å ha en slik bil på vinterføret dere har ganske mye av på Svalbard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 SRT-10, fetaste pic-up'n man får tak i! Var på jarlsberg og så en SRT i drag-race mot en XLi chic på stripa. SRT'n blei parkert tho, men uansett.. HK ASS!! Du har Corolla Chic fetish eller? heyyou Kult første gang, men ikke nå lenger.. Finne ny vits? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Rask er den også i forhold til mye annet. Den er vel ikke kåret til en av verdenst raskeste serieproduserte pickuper for ingen ting. Den er ikke bare kåret til en av verdens raskeste serieproduserte Pick Up'er. Den er kåret til Verdens raskeste Pick Up. Ingen over, ingen ved siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 På Jessheim er ikke Ram SRT 10 sjeldent syn.. Men det gjør den ikke kjedelig av den grunn.. Hinsides rå bil både utseendemessig og motormessig yodude. Rask er den også i forhold til mye annet. Den er vel ikke kåret til en av verdenst raskeste serieproduserte pickuper for ingen ting. Så foresten en gul Norsk registrert Ram SRT 10 på det øverste hyttefeltet i Trysil rundt nyttår. Stemmer det at den ene røde hadde et litt ublidt møte med en lyktestolpe nede i Kværndals-svingen? evnt. skader? noen som vet? Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det ikke mer eller mindre "jævlig" å ha en slik bil på vinterføret dere har ganske mye av på Svalbard? Det er det nok.Ikke får han feste når den er så lett på rævva.Og ikke kommer han framover i løssnø med kun bakhjulsdrift, siden den er så lett på rævva :) Men grom bil, det er det! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Så en rød RAM SRT-10 i Orkdal i dag. Har aldri sett en slik bil her før, noen flere som bor i nærheten som har sett den? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay Andre Sandstad Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Så en rød RAM SRT-10 i Orkdal i dag. Har aldri sett en slik bil her før, noen flere som bor i nærheten som har sett den? Det er nok Bård Øyvind Bakk sin. Bor i Orkdal han, var å så på den en dag! RÅ BIL! :wave Siter 01-Audi A4 Avant TDI 2001 mod. X- 86 VW Golf2. X- 97 Audi S6+ Avant. X- 95 VW Golf 3 TDK X- 96 Audi A4 1.8T X- 92 Audi S4 Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Da blir vel forhåpentlig vis den bilen å se i Orkdal en del. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullfisk Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg er så heldig så jeg ser minst 1SRT-10 hver dag :titties: , er en rød en som står like ved mine foreldres hus, også møter jeg nesten alltids en SRT-10 på motorveien. skjønner egentlig ikke hva söm er så spesielt med den bilen i og med at det fgår så mange av den på veiene, ikke går den så spesielt bra heller, har fått høre av en kompis at den ikker spesielt bra å kjøre i vanlig fart i og med at bilen er så stor. Tidlig en tirsdags morgen for ikke så lenge siden så observerte jeg en rød SRT-10 i rælingstunnelen som kjørte oppkamp med en Cosworth, trenger vel ikke å si hvem som ga seg/tapte? chicken Hvis du hadde hatt mulighet til å sitte på med en trur je du hadde sagt no anna.. Siter Honda civic 89'modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Jæla naboen min har en sånn... Tok dette bildet med mobilen rett borti gaten. Kjiipa når bensinprisen er oppe rundt 12-13kr literen tenker jeg... HOY! Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg