Gå til innhold

Dodge Ram SRT-10

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jasså ja, så du så det å? hvor var du?

Jeg var i høyre fila i rælingstunnellen på vei til jobb, da det passerte en SRT-10 og rett opp i ræva hans lå den Sierra Cosworth som ville leke, prøvde å legge meg litt etter, men jeg måtte gi opp doh

JHS: Den går jo helt greit, men etter som hva jeg har hørt så er den ikke fullt så behagelig å kjøre i lavere fart.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte SRT-10en står veldig ofte inne ved UnoX på Os, Så vidt jeg vet så er det han som styrer UnoX som eier den. Den røde så jeg også i Os-området.

Har hørt rykter om en sølv også... men den har jeg ikke sett selv.

¨

Han behøver ikke jobbe på bensinstasjonen for og være på UnoX!!!

Husk at dette er en stor maskin som trenger MYE suppe!!!

Og forresten så er ikke srt-10 produsert i silver (sølv) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle dere som mener at Srt-10 er en som bil som går dårlig...

Tenk dere om engang til, kjenner en som jobber på alfaseth auto (importøren av de bilene)

Han fortalte meg at srt-10 uten sperre gjorde nesten 255km/t i timen opp rælingstunnelen, hvis dere veit hvor det er en hen??

Og det eg meget for når du tenker over at Ruudracing og de gutta var stolte og og klare 250km/t ned.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle dere som mener at Srt-10 er en som bil som går dårlig...

Tenk dere om engang til, kjenner en som jobber på alfaseth auto (importøren av de bilene)

Han fortalte meg at srt-10 uten sperre gjorde nesten 255km/t i timen opp rælingstunnelen, hvis dere veit hvor det er en hen??

Og det eg meget for når du tenker over at Ruudracing og de gutta var stolte og og klare 250km/t ned.....

Det heter forresten Alfaset auto, og de er bare ett av mange firmaer som importerer SRT-10, den finnes forøvrig i sort, rød, sølvgrå og limited edition gul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte om kapp med en SRT-10 i fjor sommer...Og jeg kan fortelle at den går greit nok den ja...Jeg kjørte en `94 BMW 325 og ble regelrett dassa! hehe

Litt forskjell på en 2.5l med 192 hk og en svær v10-er med mange hester.. husker ikke nøyaktig :)

Så det er ikke så veldig rart, dog en M3 så hadde jeg blitt litt overrasket :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har lest leksa de.. :P

Det som er tingen er at det er ingen sølv eller gull i norgen ennå.

legg merke til det er forskjellige fra us og eu car's.

De blir bygd om før de blir solgt i butikk..

Det er mange innportører men det er kun 1 firma som er hoved inportør.

Alfaseth er en kjede akkurat som shell eller esso, de har mange avdeliger(butikker) rundt om kring..

Mvh Sl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er tingen er at det er ingen sølv eller gul i norge ennå.

Det er mange innportører men det er kun 1 firma som er hoved importør.

Alfaseth er en kjede akkurat som shell eller esso, de har mange avdeliger(butikker) rundt om kring..

Mvh Sl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er tingen er at det er ingen sølv eller gul i norge ennå.

Det er mange innportører men det er kun 1 firma som er hoved importør.

Mvh Sl

Du har hvertfall ikke lest leksa di... Skrives fortsatt ikke Alfaseth, er fortsatt uten H ;)

Dessuten er det ikke bare Alfaset Auto som importerer, hoved importør er faktisk Bertel O Steen, andre som selger de er f.eks Wagen ;) Og det finnes faktisk flere sølvgrå SRT-10 her i landet, tro meg, jeg har sett de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider