JHS Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Når Autofil hadde de. Tok ikke SRT-10 rundetida på Arctic Circle til Celica T-sport? Rett meg hvis jeg tar feil. Husk at SRT-10 veier godt over 1 tonn mer også :D SRT-10 var like rask som Focus RS, Celica T Sport var vel så vidt raskere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Ser du har lest leksa de.. :PDet som er tingen er at det er ingen sølv eller gull i norgen ennå. legg merke til det er forskjellige fra us og eu car's. De blir bygd om før de blir solgt i butikk.. Det er mange innportører men det er kun 1 firma som er hoved inportør. Alfaseth er en kjede akkurat som shell eller esso, de har mange avdeliger(butikker) rundt om kring.. Mvh Sl Går bla. en sølvfarget SRT-10 her i Molde. Den har vært her lenge.. Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Går bla. en sølvfarget SRT-10 her i Molde. Den har vært her lenge.. Mener det er to sølvfarga nå...bilimportøren har en..kanskje den du mener.. Går MANGE sølvfarga i Norge Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Står en gul, på alnabru, hos wagen. er jævelig kult med den fargen... Men jeg skal selv bytte ut lightningen for en svart srt-10 som venter på meg der borte...;) Håper bare jeg får gjort det før streetmeat i helgen.. Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Mange av disse på Lørenskog og i omegn.. Ser minst 1 hver dag, da jeg kjører forbi gamle alfaseth auto på vei til jobb (også gamle Møller Lørenskog) Mener Patric fortalte at den ikke fikk skikkelig feste før oppi 200km\t, Henrik? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er faktisk en rød en som går som firmabil her i tønsberg..... God reklame, hvis han noen gang roer ned nok til at jeg rekker å lese hva som tår på siden... *zoooom* sombrero Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Skal hente min svarte srt-10 om 20min...hehe Nå klør det etter å gasse...:) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Skal hente min svarte srt-10 om 20min...hehe Nå klør det etter å gasse...:) Heldige jævel... Men hvordan er den sammenlignet med Lightning... ? Bare lurer siden det er den du bytter ut.. Tenker kjøreegenskaper, respons, balanse, etc Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Så en gul SRT-10 på Råholt i går! Utrolig grom bil! Den kjørte sørover gjennom Råholt mot Dal Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 SRT-10 er blitt såppas vanlig at det knapt er noe å skrive hjem om lenger? Greit at det er rå biler. Men jeg ser som oftest hvertfall en om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg er så heldig så jeg ser minst 1SRT-10 hver dag :titties: , er en rød en som står like ved mine foreldres hus, også møter jeg nesten alltids en SRT-10 på motorveien. skjønner egentlig ikke hva söm er så spesielt med den bilen i og med at det fgår så mange av den på veiene, ikke går den så spesielt bra heller, har fått høre av en kompis at den ikker spesielt bra å kjøre i vanlig fart i og med at bilen er så stor. Ram SRT-10 er BILLIG i forhold til hva man får for pengene.. Og som Rustad sa rangerer den høyt på lista over de beste bilene han har kjørt.. Det er ikke uten grunn. bilen er kjempemessig å kjøre.. Og jo, den går ganske så bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ']SRT-10 er blitt såppas vanlig at det knapt er noe å skrive hjem om lenger? Greit at det er rå biler. Men jeg ser som oftest hvertfall en om dagen. Det var en stund her jeg så en koenigsegg omtrent en gang om dagen.... Men det betyr da vel ikke at den ikke er noe å skrive om? :rolleyes: P.S: du syns sikkert BMW er helt hinsides kjipe biler siden det går så mange av de? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hva fikk deg til å trekke konklusjonen at jeg ikke liker BMW? Så to SRT-10 i dag, ene stod parkert ved Hydro Texaco ved mosseveien, andre så jeg på veien. Så også en Ford SVT Lightning eller hva den nå heter på Statoil på Abildsø. :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg kjørte om kapp med en SRT-10 i fjor sommer...Og jeg kan fortelle at den går greit nok den ja...Jeg kjørte en `94 BMW 325 og ble regelrett dassa! hehe Det meste "dasser" jo en 325 da. Så det var nok ingen match for en SRT-10. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 ']Hva fikk deg til å trekke konklusjonen at jeg ikke liker BMW? En sammenligning? Du syns jo SRT 10 er vanlig, så hva med en dusinbil som f-eks e36... kjedeligt vanlig den da? Du forstod tydeligvis ikke hva jeg mente..... Jeg syns jo heller ikke Koenigsegg er kjedelig selv om jeg så den daglig? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg