Goop Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Øverste delen på setet mitt knakk i dag. Nakkestøtten er helt løs, men går fint å sitte i... Får ikkje håpe eg blir påkjørt..:P Skjedd med noen andre? Ikke noen i bergens området som har en grå stol til en 90 mod liggende vel? (førerstol) Eldar 98673984 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Yepp, på min ble seteryggen skjevere og skjevere inn mot midten av bilen, så jeg så mer og mer ut som er råner. Til slutt knakk seteramma, og da var det bare å kjøpe ny brukt ramme med polstring og flytte over trekket fra gammelsetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 det samme skjer med min også, blir helt sliten i ryggen av å kjøre lenge.. Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Ryggen på sete i bilen til papps er helt løst......kunn vært 2 eiere på bilen.:eek: Telenor å papps som har brukt den som arbeids bil å pendler bil:rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Sånn er det på min og. Det er vel sjuka på dem. Den derre skumgummien inni setene blir oppløst. Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 På ipdusa.com eller hvor det var kan en kjøpe deler for å fullstendig bytte innmaten i et sete. Da blir dem som når de var nye :D Tror det er litt dyrt, men en ny førerstol til 240 koster tross alt 7000kr på Volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 jævla bra topic du har valgt da... hva med "Noen som har et førersete? Mitt knakk" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Breisladdern jævla bra topic du har valgt da... hva med "Noen som har et førersete? Mitt knakk" Hihi ;) men han har jo forsåvidt rett da selv om det kanskje hadde vert bedre med en mer passende beskrivese ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Greit nok, men det e jo noe drit med knekt stol... Ingen som har? neinei....får sitte på gulvet eg då... Elle kanskje bare på en ølkasse..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240t Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 er det ikke bil skrott i nærheten av der du bor da:) Siter Volvo 240TIC++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Yepp, på min ble seteryggen skjevere og skjevere inn mot midten av bilen, så jeg så mer og mer ut som er råner. Til slutt knakk seteramma Fantastisk bra skrevet, sett humra & flira enda...:D :D :D :rolleyes: :D :D *puste*:D :D Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjon Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Ja, er du ikke enig da? Når jeg møter de mest rånete Volvoene på veien, ser jeg bare en caps som såvidt stikker opp over midten av dashbordet. Og lanken ligger over toppen av rattet, logisk det, de må jo holde seg fast. De må da få varige skader i ryggen!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by donjon Ja, er du ikke enig da? Når jeg møter de mest rånete Volvoene på veien, ser jeg bare en caps som såvidt stikker opp over midten av dashbordet. Og lanken ligger over toppen av rattet, logisk det, de må jo holde seg fast. De må da få varige skader i ryggen!? :) Å, jeg er så glad jeg har gode stoler i bilen min.. d er gode å sitte i faktisk. men jeg har jo en tendens til å sitte litt inn mot midten av bilen så det er vel et spørsmål om tid før hele greia knekker.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg