Gå til innhold

Rasende kvinne kjørte over to tenåringsgutter

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

VG i dag

(VG Nett) En amerikansk kvinne skal ha kjørt over to tenåringsgutter med sportsbilen sin etter at guttene ved et uhell traff bilen hennes med en golfball.

kjipt sak..men dette må jo være noe av det beste med hele saken da: - Etter at hun hadde kjørt dem ned, kom hun ut av bilen og tente en sigarett som en eller annen filmstjerne, sier vitne Russel McPhee, ifølge AP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... ethvert individ som klarer å få lappen burde være klare nok i huet til å skjønne at å kjøre ned to folk gir mer bråk og djevelskap enn at de guttene erstattet skadene påført bilen...

Alt for å være filmstjerne i mulighetens land

*-------*

mvh Erik

*-------*

---> Sierra 2.0i CLX

X - Rieju RR 50

X - Go-go tråbil

X - Tippo trehjulssykkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HipHurra for barnslighet :D

Rolig nå gutter...

Og ja.. jeg er med og roper: ONLY IN AMERICA!

De gutta skal vel saksøke hu dama, bilprodusent, dekkprodusent, bensinstasjonen som solgte bensin, klesbutikken, skoprodusenten, produsenten av røyken hun tok etterpå og selvsagt kjøpesenteret, fordi dem slipper inn folk som er i psykologisk ubalanse. :D

Yeah! Også får hun sikkert 424357750754år med fengsel :rolleyes: akkurat som om det betyr noe om man får livstid eller 15xlivstid... USA i et nøtteskall sier nå jeg.

Ja jeg vet... litt offtopic, men det er snart jul.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

HipHurra for barnslighet :D

Rolig nå gutter...

Og ja.. jeg er med og roper: ONLY IN AMERICA!

De gutta skal vel saksøke hu dama, bilprodusent, dekkprodusent, bensinstasjonen som solgte bensin, klesbutikken, skoprodusenten, produsenten av røyken hun tok etterpå og selvsagt kjøpesenteret, fordi dem slipper inn folk som er i psykologisk ubalanse. :D

Yeah! Også får hun sikkert 424357750754år med fengsel :rolleyes: akkurat som om det betyr noe om man får livstid eller 15xlivstid... USA i et nøtteskall sier nå jeg.

Ja jeg vet... litt offtopic, men det er snart jul.... :)

du glemte et par ting: de som laget golfballen, de som solgte golfballen, han som klippen plenen de var på , de som konsturerte og lager p-plassen osv osv osv..hehe :)

hvem vet..muligens guttane og dama går sammen om å saksøke alle ;) hehe.. deler gevinsten i 3..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Også får hun sikkert 424357750754år med

Er du i sånn "overdrive med tall" humør....har sett at du har gjort det samme i en annen post....:) hihi

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

du glemte et par ting: de som laget golfballen, de som solgte golfballen, han som klippen plenen de var på , de som konsturerte og lager p-plassen osv osv osv..hehe :)

Hehe, er jo typisk amerika :)

- 88mod Toyota Supra 3.0 T

- 82mod Toyota Carina 1.6 DX

x 96mod Toyota Carina E 1.8L

x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI

x 86mod Toyota Carina II 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider