Mandel Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 du hørte rett, de nektet og ta reklamasjon på slikt.. men de graver jo sin egen grav der nede på autospar, for jeg kommer slettes ikke til og handle der igjen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by chr1z Forresten, du Mandel! Fikk du ingenting tilbake av autospar?? Jeg skulle vel egentlig ha holdt kjeft, fordi nå fant jeg ut at andre tåkelysglasset mitt også har sprukket. En burde vel iallefall forvente at disse skal holde på vinteren også, vi bor tross alt i Norge. Og hvis de da ikke tåler vinteren så burde det vel stått på vareinformasjonen. Er iallefall utrolig ergerlig å kjøre med to sprekte tåkelykter:D *sinna* :( Ifølge kjøpsloven har dere vel reklamasjons rett hvis det er fabrikkasjons feil, 5år sa dem på FBI... Men, hvis problemet er at selve glasset sprekker så kan vel en folie av ett eller annet slag forhindre det.. Hvis problemet er for mye varme, så er det bare å borre et hull innvendig Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by B.T.i Ifølge kjøpsloven har dere vel reklamasjons rett hvis det er fabrikkasjons feil, 5år sa dem på FBI... Men, hvis problemet er at selve glasset sprekker så kan vel en folie av ett eller annet slag forhindre det.. Hvis problemet er for mye varme, så er det bare å borre et hull innvendig hehe hadde vi bare visst det før lyktene knuste :D men sier seg jo selv da, at når 2 personer med helt like lys opplever at de sprekker, så kan det jo ikke være en ren tilfeldighet.. menmen nok om det.. lyktene er sprekt, og nye får vi ikke..hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Mandel men sier seg jo selv da, at når 2 personer med helt like lys opplever at de sprekker, så kan det jo ikke være en ren tilfeldighet.. menmen nok om det.. lyktene er sprekt, og nye får vi ikke..hehe Aldri si aldri, ring forbruker rådet eller noe slikt.. Nevn at det er flere som har hatt dette problemet, da blir det kanskje vei i vellinga;) Koster vel ingenting å prøve:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Er vanskelig å si om det er fabrikk feil eller skader påført, så det blir nok sikkert ord mot ord. kan ha fått steinsprut og kan være feil også Og hoved regel er å prøve å ungå å bruke dem i snø vær og regn, p.g.a faren er større for sprekker, men men bør nå tåle det ja. men er det flere som har problem med at dem lyser laaaangt opp i sky? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg trodde først at det var steinsprut. Men hvor stor er sannsynligheten for at 2 personer med samme type blinklys knerter begge lykteglassene innen kort tid? hehe.. Men men..de kosta jo ikke stort. Så neste gang betaler jeg heller litt mer og da bør de jammen i meg tåle å bli kjørt i snøvær og sånn også. Hvis ikke får de kun selge de tåkelyktene i land der det ikke snør. ;D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 har selv slike "JOM" lykter til min golf (golf 2) disse er oxo sprekt! begge glassene, sende mail til autospar om problemet, og de ville ta de i retur og sende meg 2stk helt nye =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 faenmeg heldig da ass.. de nektet og ta inn mine.. men du har sikkert truffet på en mer hyggelig kar enn det jeg gjorde.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hm, ser jo ikke ut til at autospar selger disse tåkelys setta noe mer?! Fant dem iallefall ikke på siden når jeg titta der nå :) hehe.. kanskje en grunn til at dem har tatt dem bort i så tilfelle. Men bare for å prøve, så sendte jeg en mail nå også får vi se hva en får i svar :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 kjøp heller Hella sine klare blink/grøftelys koster litt mere men er av skikkelig kvalitet. Har i tilleg kommet ut med mørke klare blink/grøftelys. Tøft. og jeg synest de ser bedre ut og!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Fikk svar på mailen min ifra Autospar nå jeg, hadde tatt litt tid pga flytting til nye lokaler. Men det var bare å sende de inn så skulle jeg få nye :D Bra service der da :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by chr1z Fikk svar på mailen min ifra Autospar nå jeg, hadde tatt litt tid pga flytting til nye lokaler. Men det var bare å sende de inn så skulle jeg få nye :D Bra service der da :) hehe Hehe, får se hvor lang tid de bruker på å sende dem til deg da..;) Mandel, du får gjøre det samme...:) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by chr1z Fikk svar på mailen min ifra Autospar nå jeg, hadde tatt litt tid pga flytting til nye lokaler. Men det var bare å sende de inn så skulle jeg få nye :D Bra service der da :) hehe må du sende med kvittering<? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Mandel må du sende med kvittering<? Jeg sender ikke med noen kvittering, fordi jeg finner den ikke. Men har ordrebekreftelsen på mail. De har vel et register over ordrene så burde vel gå greit det :) Dessuten sa ikke han fyren noe om det, sa bare jeg skulle sende inn hele settet! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 **snipp* Det gikk bra likevel, får nytt sett sendt til meg på mandag ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg