Gå til innhold

Elendig kvalitet på tåkelys ?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by chr1z

Forresten, du Mandel! Fikk du ingenting tilbake av autospar??

Jeg skulle vel egentlig ha holdt kjeft, fordi nå fant jeg ut at andre tåkelysglasset mitt også har sprukket.

En burde vel iallefall forvente at disse skal holde på vinteren også, vi bor tross alt i Norge. Og hvis de da ikke tåler vinteren så burde det vel stått på vareinformasjonen.

Er iallefall utrolig ergerlig å kjøre med to sprekte tåkelykter:D

*sinna* :(

Ifølge kjøpsloven har dere vel reklamasjons rett hvis det er fabrikkasjons feil, 5år sa dem på FBI...

Men, hvis problemet er at selve glasset sprekker så kan vel en folie av ett eller annet slag forhindre det.. Hvis problemet er for mye varme, så er det bare å borre et hull innvendig

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Ifølge kjøpsloven har dere vel reklamasjons rett hvis det er fabrikkasjons feil, 5år sa dem på FBI...

Men, hvis problemet er at selve glasset sprekker så kan vel en folie av ett eller annet slag forhindre det.. Hvis problemet er for mye varme, så er det bare å borre et hull innvendig

hehe hadde vi bare visst det før lyktene knuste :D

men sier seg jo selv da, at når 2 personer med helt like lys opplever at de sprekker, så kan det jo ikke være en ren tilfeldighet..

menmen nok om det..

lyktene er sprekt, og nye får vi ikke..hehe

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

men sier seg jo selv da, at når 2 personer med helt like lys opplever at de sprekker, så kan det jo ikke være en ren tilfeldighet..

menmen nok om det..

lyktene er sprekt, og nye får vi ikke..hehe

Aldri si aldri, ring forbruker rådet eller noe slikt.. Nevn at det er flere som har hatt dette problemet, da blir det kanskje vei i vellinga;) Koster vel ingenting å prøve:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å si om det er fabrikk feil eller skader påført, så det blir nok sikkert ord mot ord. kan ha fått steinsprut og kan være feil også

Og hoved regel er å prøve å ungå å bruke dem i snø vær og regn, p.g.a faren er større for sprekker, men men bør nå tåle det ja.

men er det flere som har problem med at dem lyser laaaangt opp i sky?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først at det var steinsprut. Men hvor stor er sannsynligheten for at 2 personer med samme type blinklys knerter begge lykteglassene innen kort tid?

hehe..

Men men..de kosta jo ikke stort. Så neste gang betaler jeg heller litt mer og da bør de jammen i meg tåle å bli kjørt i snøvær og sånn også. Hvis ikke får de kun selge de tåkelyktene i land der det ikke snør.

;D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hm, ser jo ikke ut til at autospar selger disse tåkelys setta noe mer?! Fant dem iallefall ikke på siden når jeg titta der nå :) hehe.. kanskje en grunn til at dem har tatt dem bort i så tilfelle.

Men bare for å prøve, så sendte jeg en mail nå også får vi se hva en får i svar :)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på mailen min ifra Autospar nå jeg, hadde tatt litt tid pga flytting til nye lokaler. Men det var bare å sende de inn så skulle jeg få nye :D

Bra service der da :) hehe

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chr1z

Fikk svar på mailen min ifra Autospar nå jeg, hadde tatt litt tid pga flytting til nye lokaler. Men det var bare å sende de inn så skulle jeg få nye :D

Bra service der da :) hehe

Hehe, får se hvor lang tid de bruker på å sende dem til deg da..;) Mandel, du får gjøre det samme...:)

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

må du sende med kvittering<?

Jeg sender ikke med noen kvittering, fordi jeg finner den ikke. Men har ordrebekreftelsen på mail. De har vel et register over ordrene så burde vel gå greit det :)

Dessuten sa ikke han fyren noe om det, sa bare jeg skulle sende inn hele settet!

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...