Gå til innhold

Elendig kvalitet på tåkelys ?

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

kjører dog ikke en 3'er men har samme type lys (JOM) dog til golf 2 selvsagt, begge mine glass har sprekkt, og fikk tilbudet om å få sende det inn igjen å få nye uten kostnad, men slo det fra meg da jeg fant ut at det kommer bare til å skje igjen, og at jeg uansett skal sette på hella lyktene jeg har =)

hella er kvalitet - jom = jallamikk

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, jeg fikk reklamasjonen idag og har et sett nye tåkelykter ifra JOM da vel å merke. Men når en først har betalt 1500,- for det, så kan det jo være kjekt å ha liggende eller om jeg setter det tilbake på bilen:) hehe..

jippi aj ;)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

er skikkelig drittkvalitet ja. mine sprekker bare mer og mer opp: (

skulle ønske jeg hadde de gamle tåkelysa mine jeg, de var 200 kr billigere enn dette settet, og de sprakk aldri ( heh helt til jeg kjørte i fjellveggen da)

samme med mine, ser at de er av samme fabrikat! skulle inn i fjellveggen for da? kom den plutselig i veien! ?

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dan Stamnes

samme med mine, ser at de er av samme fabrikat! skulle inn i fjellveggen for da? kom den plutselig i veien! ?

gikk litt for fort i en sving på grusvei : )

chriz:

har sendt mail til han kjell på autospar. og han nektet og gi meg nye..: GRRR..men slapp du og sende inn dine lykter?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

chriz:

har sendt mail til han kjell på autospar. og han nektet og gi meg nye..: GRRR..men slapp du og sende inn dine lykter?

Nei, må jo vel såklart sende inn de gamle for å få nye på reklamasjon :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider