hYped Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 got some knowledge in ps but not much. never uploaded my work doh.. these are my three first mod's .. hope youl like ;) comments please :) 1. 2. 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 fint laga, litt finish på de spesielle tingene du har mekka, ellers var det jo fint... mange andre som sikkert kommer med rivendes kritikiker, derfor sier jeg bare: bra gjort ;) kos deg vidre i PS du.. Daniel, X; Your table guys.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 tar imot den prizma, den første modden da: du må klippe tettere til skjermbuen så unngår du å trekke med deg det svarte området mellom buen og hjulet. Bruk pentool så blir buen lettere å lage. synes taket ser okei ut, litt kantete og litt flatt, legg litt refleksjoner på det, få litt mer form. Men fin. Prøv litt større dekk/felger, gjør ikke vondt noen steder det ! andre modden: kult motiv, men jeg ville ikke hatt det :D ta bort lakken på antennen på taket (eller hva enn det er) fin farge, likte den, synes bilen fortjener noen feeete felger med kant. De du har på er way for lyse, ser litt pålimt ut...burde legge litt skygge på nettingen i fangeren her og der. tredje synes jeg ser litt motiv nedenfor sideskjørtet ditt? nettingen i grillen ser ut til at den sitter utenpå panser, prøv å dytt den innenfor! lag en panserkant eller noe sånt. synes litt synd i den dragen som har fått kuttet av halve halsen til fordel for en hjulbue:D mye penere senking på de to andre enn den første, bra!! bra jobb til å være dine første, stå på så kommer det seg fort!! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg